روابط عمومی آموزش وپرورش شهرستان البرز اعلام کرد

مراسم نمادین زنگ احسان و نیکوکاری در البرز

قزوین (پانا) - با حضورمدیریت آموزش و پرورش شهرستان البرز دراستان قزوین مراسم نمادین زنگ احسان و نیکوکاری در دبستان آمنه شهر الوند برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۶۲۳۴۸
لینک کوتاه کپی شد
مراسم نمادین زنگ احسان و نیکوکاری در البرز

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش شهرستان البرز، مصطفی غفوری فرماندار شهرستان البرز، علی عباسیان، سرپرست آموزش و پرورش، حسین اصلی بیگی رئیس کمیته امداد امام (ره) شهر الوند، معاونین پرورشی و تربیت بدنی آموزش وپرورش شهرستان، جمعی از مسئولین و کارکنان ادارات شهرستان در روز احسان و نیکوکاری در دبستان آمنه شهر الوند حضور پیدا کردند و با دانش آموزان و کارکنان دبستان روز احسان و نیکوکاری را جشن گرفتند.

عباسیان مدیریت آموزش وپرورش شهرستان البرز، در ابتدای مراسم ضمن تقدیر از مدیریت و کارکنان دبستان آمنه، به خاطر تمهید مقدمات برگزاری مراسم و تبریک فرارسیدن ماه شعبان و اعیاد شعبانیه به حاضرین و دانش آموزان اظهار کرد: جشن احسان و نیکوکاری مختص به یک روز یا یک هفته نیست، نیکوکاری در تمام طول سال در بین مردم دنیا خصوصا ما ایرانیان رواج و رونق دارد و این سنت توسط نیاکان و گذشتگان ما از دیرباز بوده و ما امروز باید این رسم حسنه را پاس بداریم.

حسین اصلی بیگی رئیس کمیته امداد امام (ره) شهر الوند در حاشیه این مراسم عنوان کرد: چهاردهم اسفندماه مصادف با تأسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) روز احسان و نیکوکاری نامیده شده است. از سال ۱۳۶۹ شمسی هر سال در اسفند ماه و در آستانه عید نوروز و بهار طبیعت، مردم مهربان و نیکوکار ایران اسلامی همزمان با هفته احسان و نیکوکاری در ۱۴ اسفند در همایشی نوع دوستانه بزرگ و ملی، دست‌های پر محبت و عاطفه خویش را بر سر خانواده‌های نیازمند و کودکانشان می کشند.

وی افزود: هفته نیکوکاری از ۱۴ تا ۲۱ اسفندماه هر سال به منظور جذب کمک‌ها و هدایای مردم به خانواده‌های محروم و نیازمند برگزار می‌شود که جمع آوری و توزیع آن به وسیله کمیته امداد انجام می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار