معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران:

آموزش مجازی، معضل کنونی آموزش و پرورش است

تهران (پانا) - معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران، در آیین تکریم و معارفه سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران، عنوان کرد آموزش مجازی، معضل کنونی آموزش و پرورش است. در آموزش مجازی، معضل پایین آمدن سطح دانش و سواد دانش آموزان همچنین در حوزه تربیت با افت نقش تربیتی در شکل‌گیری شخصیت فرزندان ایجاد شده است.

کد مطلب: ۱۲۶۱۹۱۸
لینک کوتاه کپی شد
آموزش مجازی، معضل کنونی آموزش و پرورش است

محسن نائبی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار، خدمت‌گذاری تمام کارگزاران نظام را در کنار رهبر انقلاب انجام وظیفه دانست و اظهار کرد: سیدمجتبی هاشمی مدیرکل سابق این استان و همکاران وی در آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران، جایگاه ویژه‌ای در حکومت اسلامی داشته و دارند، زیرا مجموعه گسترده شهرستان‌های تهران را به دلیل تنوع گسترش قومیتی در دوران سخت شروع کرونا به خوبی مدیریت کرده‌اند.

وی حوزه آموزش و پرورش را مسیری جهت پیاده‌سازی اهداف حکومت اسلامی دانست و افزود: قطعاً پیاده سازی گام دوم انقلاب بر طبق خواسته و فرمایش رهبر معظم انقلاب انجام شدنی نیست مگر از طریق نهاد آموزش و پرورش که تعلیم و تربیت این تمدن جدید از این مسیر، اجرایی خواهد شد.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران، با اشاره به تاکید مقام رهبری بر «جهاد تبیین» این امر را یک فریضه همگانی دانست و اجرا و پیگیری جهاد تبیین را از اولویت های کنونی نظام تعلیم و تربیت برشمرد و افزود: طبق تاکید مقام معظم رهبری بر پیاده سازی و ضرورت اجرای جهاد تبیین وظیفه تمام مسئولین و خدمتگزاران در آموزش و پرورش بسیار سنگین و ویژه است، زیرا نسل جوان نیازمند تبین و شفاف‌سازی اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

نائبی با اشاره بر این موضوع که اگر ارزش‌های انقلاب اسلامی به درستی توسط کارشناسان حوزه تعلیم و تربیت بیان و شفاف سازی نشوند دیگران به شیوه‌ای که غلط این ارزش ها را به نسل جدید ارائه می‌دهند، تصریح کرد: بیان دستاوردها و مصادیقی چون آرمان‌های شهدای جامعه فرهنگی و دانش آموزی به شیوه درست از وظایف کارشناسان ارده تعلیم و تربیت است؛ که اگر این روایتگری به درستی انجام نشود و دیگران این وظیفه را انجام خواهند داد و این مسئله بسیار خطرناک است.

وی اضافه کرد: در دوران شروع کرونا که سلامت دانش‌آموزان و فرهنگیان از اولویت های جامعه است، استانداری تهران در کنار مجموعه آموزش و پرورش اجرای شیوه های مطرح شده را با جدیت پیگیری می کند و با نگاه ویژه در حوزه بازگشایی مدارس و حضور دانش آموزان مسائل را به صورت تخصصی و کاربردی پیش خواهد برد.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران، آموزش مجازی و عدم حضور دانش‌آموزان را معضل کنونی آموزش و پرورش دانست و افزود: در آموزش مجازی با معضل پایین آمدن سطح دانش و سواد دانش آموزان همچنین در حوزه تربیت با افت نقش تربیتی در شکل گیری شخصیت فرزندان روبرو هستیم و امید است که در مجموعه آموزش و پرورش شهرستان های تهران با مدیریت جدید مسعود بهرامی به آموزش حضوری دانش آموزان اهتمام ویژه شود، زیرا در این مجموعه فرزندان ما مشغول تعلیم و تربیت هستند.

خبرنگار: سمیه نیک‌فکر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار