معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

شهرستان‌های تهران، استانی با ظرفیت‌های بالای انسانی

تهران (پانا) - معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران درآیین معارفه سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران که با حضور معاون وزیر آموزش وپرورش، معاون استاندار تهران و جمعی از مسئولان استانی تشکیل شد، شهرستان‌های تهران را استانی با ظرفیت‌های بالای انسانی معرفی کرد.

کد مطلب: ۱۲۶۱۸۰۸
لینک کوتاه کپی شد
شهرستان‌های تهران، استانی با ظرفیت‌های بالای انسانی

یوسف بهارلو در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات سید‌ مجتبی هاشمی تلاش‌های او را بی‌وقفه و شبانه‌روزی خواند و اظهار کرد: در سال تحصیلی جاری به دلیل تداوم شرایط کرونایی و کمبود نیروی انسانی، سال تحصیلی پرزحمت و خاصی را آغاز کردیم و سید‌ مجتبی هاشمی با پیگیری‌های شبانه روزی و همکاری نیروهای پرتلاش خود مشکلات را برطرف کرده و آنها را به خوبی پشت سر گذاشت.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، با اشاره به گسترده بومی و قومیتی این استان عنوان کرد: شهرستان‌های تهران دارای ۲۱ منطقه آموزشی دارای گسترده بومی و قومیتی است که استانی مهاجرپذیر و دارای رشد جمعیت دانش آموزی بسیاری است؛ همچنین به دلیل بالا بودن سن بازنشستگی فرهنگیان شاغل تعداد زیادی از فرهنگیان استان بازنشسته شده و با معضل کمبود نیروی انسانی نیز مواجه هستیم.

وی از سوی دیگر این استان را دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی دانست و افزود: در مناطق 21گانه شهرستان‌های تهران حدود یک میلیون و ۷۰۰ هزار دانش آموز مشغول تحصیل هستند که با همکاری و تدبیر مدیران و فرهنگیان شاغل در مناطق، این جمعیت آموزشی از ظرفیت‌های خوب استان محسوب می‌شوند.

بهارلو در پایان ضمن تقدیر از زحمات مجتبی هاشمی، ابراز امیدواری کرد که با درایت و مدیریت مسعود بهرامی سرپرست جدید اداره کل استان، از ظرفیت‌های استان به نحو احسن بهره برداری شود و سکانداری مدیریت کل این استان مانند گذشته به بهترین شکل پیش رود.

خبرنگار: سمیه نیک‌فکر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار