معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان بجنورد:

سواد حرکتی، ظرفیت ما برای داشتن یک زندگی سالم، فعال و پویا است

بجنورد(پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان بجنورد عنوان کرد سواد حرکتی، ظرفیت لازم برای داشتن یک زندگی سالم، فعال و پویا است.

کد مطلب: ۱۲۶۱۲۲۶
لینک کوتاه کپی شد
سواد حرکتی، ظرفیت ما برای داشتن یک زندگی سالم، فعال و پویا است

مراسم تقدیر از برگزیدگان (فرهنگیان و دانش آموزان) جشنواره طراحی پوستر سواد حرکتی با حضور مدیر آموزش وپرورش، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش وپرورش شهرستان بجنورد، معاون اداره تربیت‌بدنی و سلامت استان در محل کانون ریحانه برگزار شد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش وپرورش شهرستان بجنورد در این مراسم با اشاره به بهترین و بالاترین نعمت که همان نعمت سلامتی است، گفت: سواد حرکتی دانشی است که نسبت به سلامتی خود توجیه باشیم و این سواد را در زندگی خود پیاده کرده و سلامت جسمانی خود را بیمه کنیم.
دلاور آوازه افزود: در واقع با آموزش سواد حرکتی به دانش آموزان، مهارت های حرکتی -ورزشی را گسترش می دهیم تا آنان با اعتماد به نفس بالا مطابق فعالیت های بدنی و ورزشی حرکت کنند.
آوازه ادامه داد: سواد حرکتی شامل تمام رده های سنی می شود ولی در مقطع ابتدایی در اولویت قرار می گیرد چرا که با فرایند رشد آنان ارتباط مستقیم دارد و کودکی که سواد حرکتی نداشته باشد زندگی پویا و شادابی را در بزرگسالی نیز نخواهد داشت.
معاون پرورشی و تربیت بدنی شهرستان بجنورد تصریح کرد: وظیفه ما این است که با افزایش آگاهی عمومی و فرهنگ سازی، با نهادینه کردن سواد حرکتی، باعث بوجود آمدن جامعه ای پویا، شاداب و سالم باشیم چرا که اختصاص دادن وقت به ورزش برای سلامتی بسیار مثمرثمر خواهد بود.
وی در پایان با ابراز امیدواری گفت: انشاالله بعد از اتمام شرایط سخت کرونا، شاهد شور و شوق و هیجان دانش آموزان در مدارس باشیم و دانش آموزانی تربیت شوند که از لحاظ بعد جسمانی، روانی و تحصیلی، بدرخشند و مقام آور باشند.

خبرنگار:منیژه عباسپور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار