امام جمعه ملارد:

اتحاد مسئولین و مردم، لازمه حل مشکلات است

ملارد(پانا)- امام جمعه ملارد در نماز جمعه، اتحاد دولت و مردم را عامل رفع معضلات جامعه خواند و گفت با ورود پرقدرت قوای سه‌گانه و همراهی با مردم می‌شود محرومیت‌ها را کاهش داد.

کد مطلب: ۱۲۵۹۱۰۵
لینک کوتاه کپی شد
اتحاد مسئولین و مردم، لازمه حل مشکلات است

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی خوبانی، امام جمعه ملارد طی سخنانی در خطبه‌های نماز جمعه بیان کرد: طبق احادیث پیامبر اسلام و اهل بیت(ع)، مومنان واقعی، اهل علم و بردباری، خداشناسی و دین‌شناسی، محبت به خداوند متعال، تقوا، شب‌زنده‌داری و نماز شب هستند، چهره‌های گشاده دارند و در دل خود اندوه را نگه می‌دارند، این ویژگی‌های اخلاقی سبب مقاومت و استقامت در برابر گناهان در جامعه امروز می‌شود.

وی با اشاره به سختی‌ها و مصائب ترویج اسلام ادامه داد: تمام تلاش انبیاء الهی و امامان معصوم(ع) برای برپایی حکومت الهی، ایجاد عدالت بود و شعار دولت ما هم مبارزه با فساد و برقراری عدالت اجتماعی است.

امام جمعه ملارد افزود: مشکلات جامعه با ورود پرقدرت قوای سه‌گانه و همراهی با مردم رفع می‌شود، محرومیت‌ها در جامعه زیاد است و آسیب های اجتماعی در حال افزایش است.

خوبانی تأکید کرد: تمام نهادهای دولتی و غیردولتی در حال تلاش برای کاهش آسیب‌پذیری اجتماعی هستند اما چون راه‌ها و اقدامات درست نیست تأثیر شایانی دیده نمی‌شود، باید در مسیر بازنگری شود تا به نتیجه مطلوب رسید.

وی خاطرنشان کرد: توزیع ثروت باید عادلانه باشد، طبقات محروم جامعه را در معرض توجه بیشتری قرار داد، تورم زیاد است، کسری بودجه، مشکلات معیشتی مردم و نظام بانکی دچار مشکلات زیادی است و با بازنگری و مهندسی روش‌ها می‌شود مسیر بهتری را در رسیدن به یک جامعه اسلامی طی کرد.

خبرنگار: حسین پازانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار