فرماندار اسلامشهر:

ثبت نام 100 هزار نفراز اهالی اسلامشهردر طرح جهش تولید مسکن

اسلامشهر (پانا) - فرماندار اسلامشهر گفت: اجرای صحیح، اصولی و سریع طرح جهش تولید مسکن می‌تواند بخشی از نیاز مردم به مسکن را پاسخگو باشد،

کد مطلب: ۱۲۶۰۶۵۶
لینک کوتاه کپی شد
ثبت نام 100 هزار نفراز اهالی اسلامشهردر طرح جهش تولید مسکن

حسین حبیبی، فرماندار اسلامشهر در جلسه بررسی وضعیت اجرای طرح جهش تولید مسکن و مشکلات اجرایی طرح قدام ملی مسکن که با حضور علیرضا انصاری مشاور وزیر کشور در امور زمین و مسکن در دفتر فرماندار برگزار شد، در سخنانی اظهار کرد: تاکنون درخواست 60 درصد متقاضیان طرح جهش تولید مسکن توسط کارشناسان اداره راه و شهرسازی مورد پالایش قرار گرفته و پنج هزار نفر از متقاضیان، حائز شرایط دریافت مسکن اعلام شدند.

وی با بیان اینکه اجرای صحیح، اصولی و سریع طرح جهش تولید مسکن می‌تواند بخشی از نیاز مردم به مسکن را پاسخگو باشد، افزود: تأمین مسکن مناسب یکی از مهمترین دغدغه‌های مردم اسلامشهر است که در اکثر جلسات عمومی و ملاقات‌های مردمی مورد مطالبه شهروندان قرار دارد.

حبیبی با بیان اینکه موضوعات مربوط به طرح جهش مسکن به صورت جهادی و میدانی و با جدیت کامل دنبال می‌شود،تصریح کرد: سایر مراحل احداث این واحدها در جلسه شورای مسکن شهرستان طرح و تصمیم‌گیری خواهد شد.

فرماندار اسلامشهر همچنین به آغاز عملیات اجرایی احداث 800 واحد مسکونی در واوان در قالب طرح اقدام ملی مسکن نیز اشاره کرد و گفت: احداث این واحدها با 15درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار