سرپرست فرمانداری اسلامشهر:

ضرورت توانمندسازی و توجه به اشتغال جامعه هدف بهزیستی

اسلامشهر (پانا) - سرپرست فرمانداری شهرستان اسلامشهر گفت کار کردن در بهزیستی و خدمت به جامعه هدف بدون داشتن روحیه ایثار و فداکاری امری دشوار است.

کد مطلب: ۱۲۴۸۵۹۴
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت توانمندسازی و توجه به اشتغال جامعه هدف بهزیستی

حسین حبیبی، سرپرست فرمانداری اسلامشهر در حاشیه بازدید از اداره بهزیستی منطقه در سخنانی اظهار کرد: مأموریت‌های متعددی از جمله ارائه خدمات به معلولان، سالمندان، زنان سرپرست خانوار، کودکان کار، معتادان و... برای این سازمان پیش‌بینی شده که نشانگر اهمیت این مجموعه حمایتی در کشور است.

وی با بیان اینکه کار کردن در بهزیستی و خدمت به جامعه هدف در این سازمان بدون داشتن روحیه ایثار و فداکاری امری دشوار است، افزود: کارکنان این سازمان با هدف جلب رضایت خداوند و کم کردن از آلام افراد معلول و یا آسیب دیده مشغول خدمت هستند که جای قدردانی دارد.

سرپرست فرمانداری اسلامشهر در ادامه بر ضرورت توانمند سازی و اشتغال جامعه هدف بهزیستی تاکید کرد و گفت: در این زمینه استفاده بهینه از امکانات و ظرفیت‌های موجود شهرستان اسلامشهر در حوزه تولید و صنعت، توسعه مشاغل خانگی، آموزش مهارت‌های فنی و حرفه‌ای، تسهیل در پرداخت وام‌های اشتغال زایی و... باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

در ادامه حمیدرضا جعفریان، رئیس بهزیستی اسلامشهر نیز در سخنانی با بیان اینکه 9 هزار نفر تحت پوشش بهزیستی شهرستان هستند، گزارشی از خدمات این سازمان از جمله پرداخت مستمری و تسهیلات اشتغال زایی، اقدامات انجام شده در حوزه اشتغال و مسکن جامعه هدف وخدمات اورژانس اجتماعی را ارائه کرد.

خبرنگار دانش‌آموز: رومینا معبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار