برگزاری همایش بررسی چالش های بحران آب و خاک در منطقه ترشیز

کاشمر (پانا)- با همکاری معاونت پرورشی اموزش پرورش کاشمر همایش بررسی چالش ها و مسائل مرتبط با بحران آب و خاک درمنطقه ترشیز در سالن همایش دانشکده آموزش عالی کاشمر برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۶۰۶۰۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری همایش بررسی چالش های بحران آب و خاک در منطقه ترشیز

هادی معماریان رئیس دانشکده آموزش عالی کاشمر و پژوهشگر محیط زیست با اشاره به بحران آب گفت: دشت کاشمر به عنوان دشت ممنوعه بحرانی قرار گرفته و افت قابل توجه منابع آب زیرزمینی آن کاملا مشهود و خطرناک است
وی افزود: موضوع آب یک موضوع فرانهادی است و باید همه ذینفعان اعم از مردم و مسئولان نسبت به این بحران با حساسیت عمل کنند.
معماریان با اشاره به پژوهشهای بسیاری که در حوزه آب و منابع آبی منطقه و موضوع پیامدهای آن از جمله فرونشست زمین و فرسایش خاک انجام شده است ادامه داد: باید از نتایج پژوهش های اساتید دانشگاه ها و نخبگان منطقه در راستای آینده پژوهی و ترسیم چشم انداز منطقه و به دست آوردن راه حل منطقی بهره جست.
حامد ناصری معاون پرورشی آموزش و پرورش کاشمر دراین همایش که به صورت حضوری برای مراقبین و رایطین سلامت در سالن همایش دانشکده آموزش عالی کاشمر و به صورت غیرحضوری در بستر شاد برای عموم مردم بویژه دانش آموزان، اولیا و معلمین برگزار شد از مراقبین و رابطین فعال سلامت تجلیل به عمل آورد.
در ادامه جلسه جوایز دانش آموزان برگزیده مسابفه کاردستی از مواد دور ریختی نیز با لوح تقدیر جهت تحویل به برندگان، به مراقبین و رابطین سلامت مدارس اهدا شد.

در پایان جلسه نیز از فعالان این حوزه بویژه کارشناس سلامت عفت اولیائی، رابط سلامت و مجری برنامه ها علیرضا جمعه زاده و مسئول دبیرخانه محیط زیستی شهاب ، امین صمیمی و سایر عوامل فعال حوزه محیط زیستی تقدیر و تشکر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار