در کمیسیون تلفیق صورت گرفته است؛

تعیین 26 هزار میلیارد تومان برای بازنشستگان نیروهای مسلح

تهران (پانا) - رئیس کمیته دفاعی و امنیتی کمیسیون تلفیق بودجه مجلس از در نظر گرفتن 26 هزارمیلیارد تومان برای بازنشستگان نیروهای مسلح در کمیسیون تلفیق بودجه خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۶۰۲۶۲
لینک کوتاه کپی شد
تعیین 26 هزار میلیارد تومان برای بازنشستگان نیروهای مسلح

به گزارش فارس، فداحسین مالکی، رئیس کمیته دفاعی و امنیتی کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به مطالبات بازنشستگان نیروهای مسلح، گفت: کمیسیون تلفیق بودجه 1401 و همچنین مجلس شورای اسلامی دغدغه بازنشستگان نیروهای مسلح را می‌دانند و در جهت رفع آن اقداماتی در دستور کار دارند که قطعا به‌زودی خبرهای آن منعکس خواهد شد.

وی ادامه داد: این که بیان می شود مجلس هیچ اقدامی در جهت افزایش حقوق بازنشستگان نیروهای مسلح انجام نداده است، این موضوع غلط است، زیرا هنوز بررسی لایحه بودجه سال آینده در مجلس به اتمام نرسیده است و قطعا افزایش حقوق بازنشستگان نیروهای مسلح در اولویت مجلس و کمیسیون تلفیق است.

رئیس کمیته دفاعی و امنیتی کمیسیون تلفیق بودجه مجلس گفت: کمیسیون تلفیق حدود 26 هزارمیلیارد تومان برای بازنشستگان نیروهای مسلح در بودجه سال آینده در نظر گرفته است که با این رقم، حقوق بازنشستگان نیروهای مسلح در سال آینده افزایش خواهد داشت.

مالکی تصریح کرد: یک از اولویت های مجلس رسیدگی به وضع معیشت کارکنان نیروهای مسلح اعم از بازنشستگان و سربازان است که در همین لایحه بودجه حقوق سربازان افزایش خوبی داشته و با این اقدام کمیسیون تلفیق نیز حتی ستاد کل نیروهای مسلح و دولت هم موافق هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار