گرامیداشت هفته امور تربیتی توسط رئیس سازمان دانش‌آموزی استان گلستان

گلستان (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی استان گلستان تاکید کرد هفته تربیت اسلامی  و روز امور تربیتی فرصتی است برای تقدیر از همه فعالان عرصه تربیت در آموزش و پرورش که خالصانه و مخلصانه و به صورت گمنام در این عرصه تلاش می‌کنند.

کد مطلب: ۱۲۵۹۷۱۰
لینک کوتاه کپی شد
گرامیداشت هفته امور تربیتی توسط رئیس سازمان دانش‌آموزی استان گلستان

مدیر سازمان دانش آموزی استان گلستان ضمن تبریک هفته تربیت اسلامی و گرامیداشت روز فرخنده امور تربیتی بیان کرد: هشتم اسفند سالروز تاسیس نهاد مقدس امور تربیتی، یادآور شکل گیری نهاد فرهنگی و معنوی در متن دستگاه تعلیم وتربیت است که با تدبیر بلند شهیدان رجایی و باهنر و در راستای گسترش مفاهیم دینی و اخلاقی و تحکیم مبانی انقلاب اسلامی تاسیس شد. در این هفته باید از پیشکسوتان و دستاوردهای این حوزه نام ببریم و یادی کنیم و بخشی از چالش‌ها و مشکلات این حوزه را مورد بررسی قرار دهیم و به بازبینی فعالیت‌ها، ماموریت‌ها و دستاوردهای این حوزه بپردازیم و راه حل‌هایی برای چالش‌ها پیدا کنیم.

وی عنوان کرد: معرفی و ترویج شیوه‌های نوین مدیریت و برنامه ریزی فرهنگی و تربیتی در مدارس، معرفی جایگاه و خدمات امور تربیتی در جامعه از برنامه‌ها و اهداف ماست که امیدواریم در این هفته محقق شود.

سلطانی ادامه داد: هفته تربیت اسلامی و روز امور تربیتی فرصتی است برای تقدیر از همه فعالان عرصه تربیت در آموزش و پرورش که خالصا و مخلصا و به صورت گمنام در این عرصه تلاش می‌کنند و به دنبال این هستیم که توجه همه حوزه‌های تصمیم گیر را به این امر معطوف کنیم.

وی تاکید کرد: بخش عمده رسالت امور تربیتی این است که دانش‌آموزان را آنگونه که اسلام گفته تربیت کند و این مهم‌ترین رسالت است و در سایه انقلاب اسلامی ‌نیز بایستی پاسدار ارزش‌ها باشند و پاسخگوی نیازهای روحی و جسمی ‌دانش آموزان باشند.
امیدوارم بتوانیم در راستای سند تحول بنیادین به موفقیت‌های مورد انتظار دست یابیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار