سرپرست آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ:

توجه به نقش معلمان و دانش‌آموزان در فعالیت‌های تربیتی از اهداف امور تربیتی است

کرج (پانا) - سرپرست آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ به مناسبت 8 اسفند روز امور تربیتی و هفته تربیت اسلامی عنوان کرد توجه به نقش معلمان و دانش‌آموزان در فعالیت‌های تربیتی از اهداف امور تربیتی است.

کد مطلب: ۱۲۵۹۶۷۱
لینک کوتاه کپی شد
توجه به نقش معلمان و دانش‌آموزان در فعالیت‌های تربیتی از اهداف امور تربیتی است

صمد پورروستا سرپرست آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ افزود: بی‌شک استمرار و بقای هر جامعه مستلزم آن است که مجموعه باورها، ارزش‌ها، رفتارها، دانش‌ها و مهارت‌های آن به نسل‌های جدید انتقال یابد.

وی اضافه کرد: مهم ترین وسیله انتقال آموزش و پرورش است و مدرسه مهم ترین واسطه انتقال دانش و مهارت فنی است بر همین اساس امور تربیتی در مدارس بوجود آمد تا فرهنگ اسلامی را گسترش دهد و دانش آموزان را به حرمت نهادن و عمل به ارزش های اسلامی ترغیب کند.

سرپرست آموزش و پرورش بیان کرد: پاسداری از ارزش‌های اسلامی و دستاوردهای انقلاب، برنامه ریزی و ایجاد هماهنگی بین عملکرد عوامل تربیتی، توجّه جدی به نقش معلمان و دانش آموزان در فعالیت‌های تربیتی از جمله اهداف مهم امور تربیتی است.

پورروستا اظهار کرد: اکنون در سالروز تاسیس نهاد امور تربیتی، فرصت را مغتنم شمرده و با قدردانی از تلاش‌ها و مجاهدت‌های مجموع همکاران خدوم امور تربیتی آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ، از همه دست‌اندرکاران امور پرورشی و فرهنگی تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی بیان کرد: امید است تا با تکیه بر رهنمودهای ارزشمند مقام معظم رهبری، در مورد جایگاه و افق کارکردی نهاد امور تربیتی، با بهره‌گیری از مجموعه‌ ظرفیت‌های دستگاه انسان‌ساز آموزش و پرورش، بخصوص نیروی انسانی ارزشمند این بخش که سرمایه‌ بزرگ اجتماعی امور تربیتی هستند با توجه به اسناد تحولی آموزش و پرورش، چارچوب‌ها و زمینه‌های لازم برای جهش‌های بزرگ در امور تربیتی فراهم شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار