مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد در مراسم تجلیل و تقدیر از کارکنان اداری حوزه پرورشی:

محور اصلی تربیت در فرهنگ و جامعه اسلامی ما، تربیت دینی است

بجنورد (پانا) - مدیر آموزش وپرورش شهرستان بجنورد اظهار کرد بی شک از دشوارترین امور در ارتباط با شخصیت پیچیده انسان ها، تربیت است و محور اصلی تربیت در فرهنگ و جامعه اسلامی ما، تربیت دینی است.

کد مطلب: ۱۲۵۹۶۰۳
لینک کوتاه کپی شد
محور اصلی تربیت در فرهنگ و جامعه اسلامی ما، تربیت دینی است

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرامی بویژه بنیانگذاران شریف امور تربیتی ،شهیدان رجایی و باهنر، و تبریک هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی به معاونین و مربیان پرورشی، اظهار کرد: بی شک از دشوارترین امور در ارتباط با شخصیت پیچیده انسان ها ،تربیت است و در این راستا محور اصلی تربیت در فرهنگ و جامعه اسلامی ما، تربیت دینی است که باید دستاوردهای علمی را با آموزه های دینی پیوند دهیم و در این راستا باید معاونین و مربیان پرورشی در صحنه های تربیتی، خود را به قله‌های آگاهی برسانند و در انجام وظیفه خطیر خودشان ،بهره وری بهتری داشته باشند.

موسی علی نیا تصریح کرد: معاونان و مربیان پرورشی ،سربازان انقلاب هستند و در حوزه تربیت دانش آموزان قادر به برداشتن گام های مثمرثمری بوده و همچنین وظیفه و رسالت اصلی فعالیت مربیان، تربیت دانش آموزان در ساحت شش گانه سند تحول بنیادین است. دانش آموزانی که اهداف مدار، علم آموز و مهارت آموز در تراز جمهوری اسلامی ایران باشند.

دلاور آوازه معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش وپرورش شهرستان بجنورد در این مراسم افزود: هدف ازحوزه پرورشی،ارتقاء سطح فعالیت ها و آموزه های دینی با همدلی، همفکری و همکاری است و مربیان پرورشی در صحنه های تربیتی با تامل، تدبر، تفکر و تحصیل، فعالیت های تربیتی هدفمندی را خواهند داشت.

در پایان مدیر آموزش وپرورش بجنورد از کارکنان اداری حوزه پرورشی با اهداء لوح یادبود و هدایا تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار