همزمان با برگزاری یادواره شهدای آموزش و پرورش قم؛

کلاس ایثار و شهادت در تمامی مدارس استان قم برگزار می‌شود

قم(پانا)- کلاس ایثار و شهادت همزمان با برگزاری سی و پنجمین یادواره یکهزار شهید فرهنگی و دانش‌آموز استان قم در مدارس سراسر استان برپا می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۵۹۵۱۸
لینک کوتاه کپی شد
کلاس ایثار و شهادت در تمامی مدارس استان قم برگزار می‌شود

سی و پنجمین یادواره یکهزار شهید فرهنگی و دانش آموز استان قم، روز یکشنبه هشتم اسفند همزمان با سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع) در مجتمع امام خمینی(ره) گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) قم برگزار می شود.

در این مراسم، علیرضا رحیمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قم و حجت الاسلام ناصر رفیعی از اساتید حوزه و دانشگاه سخنرانی خواهند نمود و حسین اردستانی نیز به مناسبت ایام، مرثیه سرایی خواهد کرد.

همچنین اجرای سرود و مسابقه حضوری با سوالاتی از متن مراسم بخش های دیگری از یادواره خواهد بود.

به دلیل رعایت شیوه نامه های کرونایی، حدود 300 دانش آموز و معلم از مدارس منتخب استان در مراسم حضور خواهند یافت؛ تمامی شرکت کنندگان قبل از حضور در مراسم، از روایتگری تعدادی از راویان آموزش و پرورش در گلزار شهدا بهره مند خواهند شد.

به گفته «غلامرضا رضایی» مدیر اداره ارتباطات و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان قم، سی و پنجمین یادواره یکهزار شهید فرهنگی و دانش آموزی استان قم به طور همزمان از کانال شهدای آموزش و پرورش استان پخش می شود و تمامی دانش آموزان مدارس استان، در برنامه ای تحت عنوان کلاس ایثار و شهادت، مراسم شهدا را همراهی خواهند کرد.

خبرنگار: ابوالفضل بمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار