کارشناس مشاوره آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری؛

ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مشاوران موجب‌ هم‌افزایی مطلوب می‌شود

شهرری (پانا) - کارشناس مشاوره آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری در اولین جلسه کارگروه تخصصی مشاوران منطقه گفت استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های همکاران مشاور می‌تواند موجب‌ هم‌افزایی مطلوب در زمینه‌های مختلف تحصیلی شغلی و بهداشت روان شود.

کد مطلب: ۱۲۵۸۳۴۶
لینک کوتاه کپی شد
ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مشاوران موجب‌ هم‌افزایی مطلوب می‌شود

مرضیه کمرئی، کارشناس مشاوره آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری، با اشاره به تاثیر ویروس کرونا در تشدید مسائل تحصیلی، شغلی و بهداشت روان‌ دانش آموزان گفت: عوامل زیادی در شکل‌گیری مسائل تحصیلی، خانوادگی و آسیب‌های روانی و عاطفی در دانش آموزان موثر است که عوامل مربوط به دانش آموز، خانواده، مدرسه و جامعه، هر کدام نیاز به بررسی دارد زیرا هر دانش‌آموز مشکلات خاص خود را دارد.

وی در ادامه افزود: مشاوران دغدغه‌مند و توانمند در حوزه تخصص خود در قالب کارگروهی به فعالیت‌های مختلف در سطح منطقه پرداخته و خروجی این جلسات می‌تواند در قالب تولید محتوا، برگزاری جلسات حضوری و مجازی وبینارها و ارائه خدمات مشاوره‌ای به دانش آموزان توسط همکاران صورت پذیرد.

وی با توجه به فرصت‌ها و تهدیدهایی که در منطقه وجود دارد افزود: تمرکز ما بعنوان‌ اولویت بر مسائل هدایت تحصیلی_شغلی و آسیب‌های اجتماعی است و امیدواریم با همت و تلاش و استفاده از ظرفیت و پتانسیل همکاران بتوانیم در این مسائل و تمام مسائل حوزه راهنمایی و مشاوره شاهد ارتقا وضعیت باشیم.

لازم به ذکر است اولین جلسه هم‌اندیشی کارگروه تخصصی مشاوران منطقه به همت کارشناسی مشاوره و با حضور اعضا هسته مشاوره و ۱۸ نفر از مشاوران توانمند مدعو در اداره آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری برگزار گردید.

خبرنگار: فاطمه سادات مومن

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار