جشن تکلیف، جشن انسانیت، بزرگ شدن و جشن نگاه ویژه خداوند است

شهرری (پانا) - مدیر آموزشگاه متوسطه دوره اول جواد الائمه (ع) ناحیه دو شهرری، با بیان اینکه دانش‌آموزان مکلف به مقام والای گفت و گو با خداوند در پنج نوبت از شبانه‌روز می‌رسند، جشن تکلیف را جشن انسانیت، بزرگ شدن و جشن نگاه ویژه خداوند دانست.

کد مطلب: ۱۲۵۷۷۰۹
لینک کوتاه کپی شد
جشن تکلیف، جشن انسانیت، بزرگ شدن و جشن نگاه ویژه خداوند است

عطاالله ناصری مدیر آموزشگاه متوسطه دوره اول جواد الائمه (ع) ناحیه دو شهرری، در این مراسم، ضمن تبریک اعیاد ماه رجب و جشن بندگی و تکلیف به دانش آموزان،گفت: امروز که به سن تکلیف شرعی رسیده اید، یک هدیه ناب، خالص و درجه یک از جانب خداوند به شما رسیده است. در واقع شما به مقام والای گفت و گو با خداوند در پنج نوبت از شبانه روز رسیده اید و این مقام و جایگاه مخصوص شماست و از آن لذت ببرید؛ به راحتی این جایگاه را از دست ندهید و همیشه با خداوند گفت و گو کنید.

ناصری در ادامه در رابطه با بایدها و نبایدهایی که دانش آموزان باید در این سن مورد توجه قرار دهند توضیحاتی ارائه کرد و اهمیت جایگاه جشن تکلیف را بیان کرد.

وی در ادامه اظهارکرد: کسانی که به سن تکلیف می رسند مهمان ویژه و دوست داشتنی خداوند می شوند و نزد خدا جایگاه بالاتری خواهند یافت، بنابراین برای آنها جشن تکلیف گرفته می شود.

مدیر آموزشگاه متوسطه دوره اول جواد الائمه (ع) ناحیه دو شهرری عنوان کرد: جشن تکلیف، جشن انسانیت، بزرگ شدن و جشن نگاه ویژه خداوند است که امیدواریم طلیعه ای برای یک زندگی پر خیر و برکت باشد.

خبرنگار: مهدی ذوالفقاری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار