پهلوان چنارانی قهرمان کشتی با چوخه و صاحب شال طلایی کشور شد

چناران (پانا) - احمد میرزاپور، قهرمانی مسابقات کشتی با چوخه کشور را که در شهرستان طرقبه و شاندیز برگزار شد به‌دست آورد و شال طلایی ایران را به کمر بست.

کد مطلب: ۱۲۵۷۴۸۷
لینک کوتاه کپی شد
پهلوان چنارانی قهرمان کشتی با چوخه و صاحب شال طلایی کشور شد

اولین دوره مسابقات انتخابی پهلوان کشتی با چوخه سال ۱۴۰۰ در رده سنی بزرگسالان با وزن بالای ۸۴ کیلوگرم طبق قوانین و مقررات کشتی با چوخه، همراه با اهدای شال پهلوانی کشتی با چوخه کشور با ضوابط و مقررات خاص در شهرستان طرقبه شاندیز برگزار شد. این رقابت‌ها در رده سنی بزرگسالان از متولد ۲۹ بهمن ماه ۱۳۸۲ به بالا و در سنگین وزن که بالای ۸۴ کیلوگرم وزن داشته باشند، بدون هیچ گونه ارفاق وزن برگزار شد.

در فینال مسابقات، احمد میرزاپور ورزشکار چنارانی عضو تیم طرقبه شاندیز با غلبه بر یزدان حسن پور عنوان قهرمانی مسابقات کشتی با چوخه کشور را بدست آورد و شال طلایی ایران را به کمر بست و یزدان حسن پور به مقام نایب قهرمانی دست پیدا کرد و در رده بندی مسابقات، احمد یزدان‌پناه از کلات با غلبه بر علی شکفته از چناران به مقام سوم رسید

انتخاب پهلوان سال ۱۴۰۰ با حضور ۳۰ چوخه کار برتر کشور در شهرستان طرقبه و شاندیز برگزار شد که به قهرمان مسابقات مبلغ ۵۰ میلیون تومان و نائب قهرمان مبلغ ۳۰ میلیون تومان و به نفر سوم نیز مبلغ ۱۰ میلیون تومان پرداخت شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار