روز پدر فرصتی برای قدردانی از اسطوره‌های تلاش و مهربانی

بهارستان دو (پانا)- معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان گفت سیزدهم رجب، سالروز ولادت حضرت علی (ع)، روزی که برای قدردانی از مقام و منزلت پدران، بنام روز پدر نامگذاری شده است.

کد مطلب: ۱۲۵۶۶۳۰
لینک کوتاه کپی شد
روز پدر فرصتی برای قدردانی از اسطوره‌های تلاش و مهربانی

روح الله چراغی، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان در سخنانی ضمن تبریک فرا رسیدن سیزده رجب سالروز ولادت با سعادت مولای متقیان حضرت علی (ع) اولین مددکار و همچنین روز بزرگداشت پدر و روز مرد اظهار کرد: تولد آن حضرت در شهر مکه معظمه و در داخل خانه خدا (کعبه) واقع شد؛ این تولد، فضیلت ویژه حضرت علی(ع) بشمار می‌رود و خدای متعال تنها وی را به چنین امتیازی عطا کرد.

وی افزود: نه پیش از او و نه پس از او، برای هیچ کسی چنین فضیلتی پیش نیامده است.امیرالمومنین علی(ع)، الگو و انسان کاملی است و همچنین نماد عدالت و میزان تشخیص حق است برای نسل‌های آینده.

چراغی بیان کرد: زندگی وی به قدری آموزنده و جذاب است که هر مرد مسلمانی در جهان او را تحسین کرده و وی را الگوی خود قرار می‌دهد و به همین دلیل روز میلاد حضرت علی (ع) بنام روز پدر نامگذاری شده است و فرصتی است برای بزرگداشت مقام پدر و قدردانی از پدرانی که تکیه گاه خانواده هستند.

خبرنگاردانش آموز: رومینا محمدپور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار