معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری:

تعمیق یادگیری و تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان از نکات مهم طرح تثبیت یادگیری است

شهرری(پانا) - معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری، تعمیق یادگیری و تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان را از نکات مهم طرح تثبیت یادگیری به ویژه در پایه‌های اول و دوم ابتدایی دانست.

کد مطلب: ۱۲۵۵۸۶۹
لینک کوتاه کپی شد
تعمیق یادگیری و تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان از نکات مهم طرح تثبیت یادگیری است

بهروز احمدیان، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری، در جلسه طرح تثبیت و جبران یادگیری مهارت‌های پایه دانش‌آموزان دوره ابتدایی که با حضور فرمانده بسیج دانش آموزی برگزار شد، ضمن خیر مقدم اظهار کرد: از آنجا که یادگیری مهارت‌های پایه، سنگ بنای یادگیری‌های بعدی است؛ برنامه ما برای دانش آموزان این است که با همکاری معلمان، طرح تثبیت و جبران یادگیری مهارت های پایه دانش آموزان دوره ابتدایی را با جدیت دنبال کنیم.

وی در ادامه بیان کرد: همه دانش آموزان صرف نظر از نوع استعداد باید مهارت های سواد پایه را فرا بگیرند. اینکه دانش آموزان استعداد‌های متفاوتی دارند و هرکدام از آنها می توانند در زمینه خاصی توانایی ویژه‌ای داشته باشند صحیح است، اما موضوع مهم این است که همه دانش آموزان در دوره آموزش عمومی، مهارت های سواد پایه را صرف نظر از نوع استعداد فرا بگیرند؛ به ویژه تأکید ما بر مهارت های خواندن و نوشتن است و همچنین صحبت کردن و گوش کردن که مهارت‌های زبانی هستند.

احمدیان به حمایت از دانش‌آموزان لازم التوجه و کاهش افت تحصیلی، تکرار پایه و ترک تحصیل، به ویژه در پایه‌های اول و دوم ابتدایی اشاره کرد و گفت: تمام دانش آموزانی که در کارنامه آن‌ها برای درس‌های فارسی و ریاضی دوره اول ابتدایی و در درس‌های فارسی، علوم و ریاضی دوره دوم ابتدایی قابل قبول و نیازمند تلاش منظور شده است، مشمول این برنامه جبرانی می شوند.

خبرنگار دانش‌آموز: مهدی ذوالفقاری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار