در مراسم افتتاح مدرسه عترت شهرستان قرچک؛

یوسف نوری: عمل خداپسندانه خیرین مدرسه‌ساز تاثیر تربیتی بالایی بر دانش‌آموزان خواهد داشت

رشد ۶۶۰ هزار نفری معلمان تحصیل‌کرده نسبت به دوران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، از آثار پربرکت این نظام مقدس بوده است

قرچک (پانا) - وزیر آموزش و پرورش افزایش سطح معنویت دانش‌آموزان را از اهداف بزرگ دستگاه تعلیم و تربیت خواند و عنوان کرد عمل خداپسندانه خیرین در ساخت این مدرسه، آثار تربیتی و برکات معنوی زیادی برای دانش‌آموزان به دنبال خواهد داشت.

کد مطلب: ۱۲۵۵۴۱۵
لینک کوتاه کپی شد
یوسف نوری: عمل خداپسندانه خیرین مدرسه‌ساز تاثیر تربیتی بالایی بر دانش‌آموزان خواهد داشت

مراسم افتتاح مدرسه 17 کلاسه عترت در شهرستان قرچک که به همت خیرین مدرسه‌ساز تاسیس شده است با حضور یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش، حسن منصوری فرماندار استان تهران، حسین نوش‌آبادی، نماینده مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولین برگزار شد.

یوسف نوری ضمن عرض تشکر و قدردانی از خیرین نیک‌اندیش مدرسه‌ساز بیان کرد: بنابر فرمایش رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم از برکات نظام جمهوری اسلامی ایران، مشارکت همه‌جانبه‌ مردم غیور ما در این اعمال خیر و خداپسندانه است.

نوری، افزایش سطح معنویت دانش‌آموزان را از اهداف بزرگ دستگاه تعلیم و تربیت خواند و مدعی شد عمل خداپسندانه خیرین در ساخت این مدرسه، آثار تربیتی و برکات معنوی زیادی برای دانش‌آموزان آن به دنبال خواهد داشت.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به برکات انقلاب اسلامی و پیشرفت‌های کشور در بحث نظام آموزشی، بیان کرد: تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، ۱.۵ متر کمتر از سرانه هر دانش‌آموز فضای تربیتی داشتیم؛ این درحالی است که امروز با وجود درگیری کشور با مشکلاتی از قبیل تحریم و فشارهای اقتصادی، به ازای هر دانش‌آموز به طور میانگین ۵.۲ متر فضای تربیتی وجود دارد.

وی در ادامه تشریح برکات نظام جمهوری اسلامی در حوزه تعلیم و تربیت افزود: رشد ۶۶۰ هزار نفری معلمان تحصیل‌کرده نسبت به دوران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، از آثار پربرکت این نظام مقدس بوده است؛ ما همچنان به پشتوانه انقلاب اسلامی، مجدانه در راستای بهبود هرچه بیشتر دستگاه تعلیم و تربیت تلاش خواهیم کرد و امید داریم در سال‌های آتی شاهد تحولات و پیشرفت نظام آموزشی کشور باشیم.

نوری در پایان گفت: عظمت امروز جمهوری اسلامی ایران مدیون تلاش‌ها و مجاهدت‌های خالصانه‌ امام راحل و خون شهدا است؛ پس باید دانش‌آموزان ادامه دهندگان راه این شهدا باشند و همواره در راه اعتلای ایران اسلامی گام‌های استوار بردارند.

خبرنگار: ریحانه عسگری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار