مدیر دبستان دخترانه عطر کوثر شهرستان پردیس :

هدف از برپایی نمایشگاه‌های دست‌سازه‌های هنری، معرفی هنر دانش‌آموزان است

پردیس (پانا) - مدیر دبستان دخترانه عطر کوثر شهرستان پردیس با اشاره به هدف برپایی نمایشگاه‌های دست‌سازه‌های هنری دانش‌آموزی گفت: هدف از برپایی این غرفه‌ها معرفی هنر دانش‌آموزان هنرمند و ایجاد انگیزه برای آنان و صرف سود حاصل از فروش محصولات برای امور خیریه است.

کد مطلب: ۱۲۵۴۸۳۱
لینک کوتاه کپی شد
هدف از برپایی نمایشگاه‌های دست‌سازه‌های هنری، معرفی هنر دانش‌آموزان  است

مریم محمدی با اشاره به فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و جشن پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: گروه پرورشی دبستان دخترانه عطر کوثر شهرستان پردیس به همین مناسبت درصدد برآمد تا نمایشگاهی با دست‌‌سازه‌های هنری دانش‌آموزان برگزار کند که خوشبختانه با استقبال خوبی نیز مواجه شد.

وی در رابطه با آثاری که در این نمایشگاه قرار گرفت، تصریح کرد: دانش‌آموزان بخصوص پایه ششم آثار زیبایی را جهت ارائه به نمایشگاه آماده کردند که به همت همکاران توانستیم نمایشگاهی جذاب و تأثیرگذاری را برپا کنیم.

مدیر دبستان دخترانه عطر کوثر پردیس افزود: این نمایشگاه مورد استقبال بازدیدکنندگان زیادی قرار گرفت که این یادگار شیرینی برای ما بزرگ‌ترها بود و توانست آموزه‌های عملی برای نسل سوم انقلاب شود.

محمدی با اشاره به اینکه این نمایشگاه مورد توجه معاون پرورشی شهرستان قرار گرفت، تصریح کرد: در این نمایشگاه غرفه‌های کارآفرینی دانش‌آموزان نیز قرار داشت که خوش درخشید و مورد توجه بازدیدکنندگان به‌خصوص معاون پرورشی و تربیت بدنی شهرستان پردیس قرار گرفت.

خبرنگار دانش‌آموز: نرگس اسماعیلی سراجی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار