برگزاری همایش یک‌روزه مشاوره ویژه دانش‌آموزان دختر در امیدیه

امیدیه(پانا)- صبح امروز همایش یک‌روزه انگیزشی ویژه دانش‌آموزان دختر متوسطه دوره دوم با همکاری شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری و به همت مدیریت آموزش و پرورش در چند نوبت در دبیرستان دخترانه شهدای صنعت نفت شهرستان امیدیه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۵۴۱۰۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری همایش  یک‌روزه مشاوره ویژه دانش‌آموزان دختر در امیدیه

مدیر آموزش و پرورش شهرستان امیدیه از تشکیل کلاس های مشاوره انگیزشی ویژه دختران دانش آموز شهرستان در پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم خبر داد.

احمدرضا کرایی مدیر آموزش و پرورش شهرستان امیدیه با اعلام این خبر به پانا گفت:«در راستای تشویق و ترغیب دانش آموزان پایه های دوازدهم و افزایش آمادگی آنها و به منظور بنیه علمی همه دانش آموزان دوره دوم متوسطه همایش انگیزشی با حضور دکتر حقیقت پور مدرس و مشاور برتر کنکور ویژه دانش آموزان دختر با همکاری شرکت بهره برداری نفت در دبیرستان دخترانه شهدای صنعت نفت برگزار شد.»

وی در ادامه با اشاره به اهمیت ترغیب دانش آموزان برای آماده‌سازی در کنکور اظهار کرد: دانش‌آموزان سرمایه‌هایی هستند که با تعلیم و تربیت درست در جامعه می‌توان در آینده شاهد پویایی آنها باشیم.

کرایی ادامه داد: این کلاس ها در تایم های مختلف برای هر پایه به صورت جداگانه و با رعایت کامل اصول بهداشتی و با ارائه کارت واکسیناسیون از دانش آموزان تشکیل شد.

شایان ذکر است در این همایش امیرمحمد حقیقت پور در خصوص اصول و شیوه های صحیح مطالعه و تست زنی و تجربیات خود در این زمینه نکاتی را بیان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار