ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه آموزش و پرورش

شهرقدس (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس گفت جهاد تبیین، تکلیفی ست که ولی امر مسلمین بر عهده ما گذاشته است و ضروری است تا در حوزه آموزش و پرورش مورد توجه قرار بگیرد.

کد مطلب: ۱۲۵۳۷۴۱
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه آموزش و پرورش

به مناسبت ایام گرامیداشت دهه مبارک فجر نمایشگاه مدرسه انقلاب با حضور حسین تاریخی دبیر کل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی کشور، حجت‌الاسلام رضا جوکار امام جمعه شهرستان قدس، وحید گلیکانی فرماندار، وحید محرمی مدیر اداره آموزش و پرورش، دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و جمعی دیگر از مسئولان در دبیرستان نمونه دولتی ابوتراب شهرستان افتتاح شد.

وحید محرمی مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس، در مراسم افتتاحیه نمایشگاخ مدرسه انقلاب ضمن تبریک ایام دهه فجر و سپاسگزاری از عوامل برگزارکننده مدرسه انقلاب گفت: جهاد تبیین، تکلیفی است که ولی امر مسلمین بر عهده ما گذاشته است و نوجوانان و جوانان را سرمایه های ارزشمند انقلاب اسلامی دانست و در این راستا به تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه آموزش و پرورش پرداخت.

حسین تاریخی، دبیر اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی کشور، ضمن تقدیر از برگزارکنندگان مدرسه انقلاب گفت: نوجوانان و جوانان انقلابی، علاوه بر پرشور و نشاط بودن، یکی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند که مقید بودن به شهدا و آرمان‌های آنان را باید سر لوحه خود قرار دهند.

وی افزود: هدایتِ رهبری معظم انقلاب اسلامی و حضور مردم انقلابی باعث استحکام و ماندگاری انقلاب اسلامی شده است؛ هنر انجمن اسلامی این است که در مدرسه شکل بگیرد و از روایتگری های پرباری چون شما عزیزان استفاده کند.

حجت‌الاسلام رضا جوکار امام جمعه شهرستان نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا به ویژه ۶ شهید شهرستان قدس در جریان انقلاب اسلامی، گفت: دانش‌آموزان انجمن اسلامی ستارگان درخشان در بین دیگر دانش‌آموزان هستند.

وی افزود: این نمایشگاه، ابزار و وسیله بسیار ارزشمندی برای استفاده از تاریخ گذشته و ایجاد اتصال به تاریخ امروز است.

امام جمعه شهرستان قدس اظهار کرد: حضور مسئولان دستگاه های مختلف در افتتاحیه این نمایشگاه، نشان از این دارد که همه آنان به شما امید دارند و می‌دانند که آینده از آن شماست.

حجت‌الاسلام جوکار تصریح کرد: به عنوان امام جمعه برای بهره‌مندی از حضور جوانان و نوجوانانی چون شما در قرارگاه فرهنگی نماز جمعه، به خود می‌بالم؛ بی‌شک جوانان، سرمایه های اصلی این انقلاب هستند.

این نمایشگاه از ۱۲ بهمن ماه آغاز و تا ۲۲ بهمن با محوریت گام دوم انقلاب با عنوان «دیروز، امروز و فردا»، دایر خواهد بود و دارای غرفه‌های متعددی است که دستاوردهای انقلاب اسلامی را در حوزه‌های مختلف بیان می‌کند؛ غرفه ویژه این نمایشگاه، مزین به نام حاج قاسم سلیمانی، به منظور ارائه شخصیت شهید سلیمانی به عنوان الگوی تراز انقلاب اسلامی است.

خبرنگار: محمدجواد ماهر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار