نوری: کار خیر الگوی فرزندان و آینده‌سازان این کشور خواهد بود

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه کار خیر الگوی فرزندان و آینده سازان این کشور خواهد بود، گفت چنین اقداماتی دانش‌آموزان را به کار خیر هدایت می‌کند و نسل فرزندانی که در این مدرسه درس می‌خوانند در آینده خود نیز فعال در کار خیر خواهند شد.

کد مطلب: ۱۲۵۳۵۱۷
لینک کوتاه کپی شد
نوری: کار خیر الگوی فرزندان و آینده‌سازان این کشور خواهد بود

یوسف نوری به اتفاق دو معاون خود به نوشهر رفت تا با همراهی مدیرکل آموزش و پرورش مازندران، رییس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور، مدیران شهرستان و جمعی از فرهنگیان و خیّرین مازندران، دبیرستان دخترانه مصلی نژاد را که با سرمایه بنیاد فرهنگی مصلی‌نژاد احداث شد، افتتاح کند.

وی ضمن قدردانی از مدیران استان و شهرستان، جامعه خیّران کشور و استان و همکاران اداره‌کل آموزش و پرورش مازندران، خاطرنشان کرد: من از مدیران بنیاد مصلی نژاد و شخص دکتر مصلی‌نژاد تشکر ویژه دارم که دست به چنین اقدامات ارزشمندی زدند. این اقدام ارزشمند نشان دهنده فرهنگ غنی مردمی است که ریشه‌های اعتقادی و باورهایشان براساس دین مبین اسلام است.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه کار خیر الگوی فرزندان و آینده سازان این کشور خواهد بود، ادامه داد: چنین اقداماتی دانش‌آموزان را به کار خیر هدایت می‌کند و نسل فرزندانی که در این مدرسه درس می‌خوانند در آینده خود نیز فعال در کار خیر خواهند شد و این برکت بزرگ است.

وی برای همه دانش‌آموزان و معلمان این دبیرستان دخترانه موفقیت و کامیابی آرزو کرد.

شایان ذکر است؛ دبیرستان دخترانه مصلی نژاد، در 3 طبقه با اسکلت بتنی و به همت بنیاد فرهنگی مصلی نژاد و اعتباری بالغ بر 7 میلیارد و 250 میلیون تومان احداث شده است.

این مدرسه در زمینی به مساحت 4 هزار متر مربع با ساختمان آموزشی (۱۸۰۰مترمربع)، موتورخانه و وضوخانه (۱۲۰مترمربع)، سرایداری (۷۰مترمربع)، دیوارکشی (۷۰۰متر)، محوطه سازی (۳۰۰۰مترمربع)، کتابخانه (۷۰مترمربع)، کافی شاپ (۴۰مترمربع)، آزمایشگاه (۹۶مترمربع) و نمازخانه (۷۰مترمربع) افتتاح و به بهره برداری رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار