سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان همدان خبر داد:

اجرای30 برنامه، ویژه دهه فجر در آموزش و پرورش استان همدان

همدان (پانا) - سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان همدان گفت به دنبال آشنا کردن دانش‌آموزان و آینده‌سازان با چگونگی پیروزی انقلاب اسلامی هستند و بر این اساس30 برنامه، ویژه دهه فجر در آموزش و پرورش استان همدان اجرا می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۵۲۶۳۹
لینک کوتاه کپی شد
اجرای30 برنامه، ویژه دهه فجر در آموزش و پرورش استان همدان

محمود نقوی در مراسم نمادین زنگ انقلاب اسلامی که در دبیرستان ریحانه النبی(س) همدان برگزار شد، با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: آشنا کردن دانش آموزان و آینده سازان با چگونگی پیروزی انقلاب اسلامی از جمله اهداف مهم آموزش و پرورش است تا امانت را به دست نسل جدید بسپاریم و آنها آینده را بهتر بسازند.

نقوی افزود: در برنامه های کمیته فرهنگیان و دانش آموزی ستاد دهه فجر نیز بحث تبیین اهداف و آرمان های انقلاب و تشریح دستاورهای آن برای دانش آموزان محوریت دارد.

وی خاطرنشان کرد: امروز آیین زنگ انقلاب با حضور 307 هزار دانش آموز و 23 هزار معلم در 19 ناحیه منطقه و 2 هزار و 500 مدرسه به طور همزمان برگزار می شود.

نقوی با اعلام این خبر، اظهار کرد: برنامه های کمیته فرهنگیان و دانش آموزی ستاد دهه فجر استان به گونه ای است که دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف علمی، ورزشی، پژوهشی، فرهنگی و هنری، قرآنی و علوم نوین با نگاهی خلاقانه بیان و تشریح شود.

نقوی با اشاره به اینکه برنامه های دهه فجر امسال با شعار جشن ملی 1400 اجرا می شود، گفت: زنگ انقلاب روز 12 بهمن ماه ساعت 9:33 صبح همزمان با لحظه تاریخی ورود بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به میهن در مدارس سراسر استان نواخته شد.

وی دیدار با خانواده های شهدای فرهنگی و دانش آموز و جانبازان انقلاب اسلامی، برگزاری یادواره شهدا با محوریت شهید شاخص دانش آموزی شهید محمد رسول رضایی و غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا را از مهم ترین برنامه های کمیته فرهنگیان و دانش آموزی ستاد دهه فجر استان خواند و افزود: آذین بندی مدارس و برافراشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در مدارس و سایر مراکز آموزشی، حضور راویان انقلاب در مدارس و اجرای برنامه در بستر شبکه شاد به منظور بیان خاطرات و تبیین ارزش های انقلاب اسلامی برای دانش آموزان، برگزاری پویش محفل انس با قرآن و کمک مومنانه و برگزاری نشست های بصیرتی و سیاسی در جهت تبیین دستاورهای انقلاب از دیگر برنامه های تدارک دیده شده برای دهه فجر امسال است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار