نواخته شدن زنگ انقلاب در مدرسه مکتب الزهرا (س) چهاردانگه

تهران(پانا)- همزمان با سراسر کشور و به مناسبت ۱۲ بهمن ماه سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) زنگ انقلاب با حضور مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در مدرسه مکتب الزهرا (س) منطقه چهاردانگه نواخته شد.

کد مطلب: ۱۲۵۲۴۳۵
لینک کوتاه کپی شد
نواخته شدن زنگ انقلاب در مدرسه مکتب الزهرا (س) چهاردانگه

آیین نمادین زنگ انقلاب به صورت همزمان در تمامی مناطق ۲۱گانه شهرستان های استان تهران و به صورت نمادین در منطقه چهاردانگه با حضور سید مجتبی مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، حجت الاسلام سالار سنجری امام جمعه، علیرضا ناصری پور شهردار، علیرضا خزایی رییس شورای شهر، مصطفی حیدری بخشدار، روح الله مسعود پور مدیر آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه برگزار شد.

در این مراسم سید مجتبی هاشمی با تبریک دهه مبارکه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، افزود: در جنگ سخت، دشمن از مواجه با ما نا‌امید شده و ما تسلیحاتی داریم که آنها دیگر جرات نزدیک شدن به حریم امن کشورمان را ندارند اما در جنگ نرم باید حواسمان باشد. دشمن امروز باورهای ما را هدف قرار داده و باید در این حوزه دقت نظر ویژه ای داشته باشیم.

این مقام مسئول گفت: در این تقابل آموزش و پرورش وظیفه خطیری را بر عهده دارد و همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب خطاب به همه مردم و علی الخصوص جوانان به جهاد تبیینی تاکید دارد، مسئولیت این تبیین بر عهده آموزش و پرورش است.ما پیگیر هستیم تا بتوانیم با برنامه‌های ویژه این جهاد تبیینی را به نسل جوان منتقل کنیم و در همین راستا و در دهه مبارکه فجر برنامه های ویژه ای را در سطح استان برنامه ریزی کردیم که یکی از آنها همین زنگ انقلاب است که به صورت همزمان در تمامی مدارس به صورت باشکوه در حال برگزاری است.

وی افزود: همچنان باید مبانی انقلاب اسلامی را به صورت اصیل و دقیق انتقال دهیم، همانگونه در گذشته هم موفق بوده‌ایم و نمونه‌های آن را امروزه در جبهه مقاومت و سوریه شاهد هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار