مدیر آموزش و پرورش ملارد در آیین نواختن زنگ انقلاب:

همراهی و همدلی مردم عامل تثبیت و تقویت انقلاب اسلامی است

ملارد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ملارد در مراسم سراسری نواختن زنگ انقلاب در دبیرستان پسرانه علامه حلی وحدت مردم را عامل پیروزی و تثبیت انقلاب اسلامی ایران دانست.

کد مطلب: ۱۲۵۲۴۰۸
لینک کوتاه کپی شد
همراهی و همدلی مردم عامل تثبیت و تقویت انقلاب اسلامی است

طیب رضایی‌فر، مدیر آموزش و پرورش ملارد در آیین نواختن زنگ انقلاب همزمان با مدارس سراسر کشور، در دبیرستان تیزهوشان علامه حلی و حضور مسئولین شهرستانی و استانی، بیان کرد: علل پیروزی انقلاب اسلامی، حضور مردم و وحدت آن‌ها، ایمان به خدا و رهبری امام خمینی(ره) است.

وی ادامه داد: ما در طول تاریخ انقلاب‌های زیادی را دیده و شنیده‌ایم که همه با شکست مواجه شدند، اما انقلاب اسلامی ایران پیروز، تثبیت و تقویت شد و همراهی و همدلی مردم با انقلاب، دستاوردهای زیادی را به همراه داشت.

رضایی‌فر در مورد دستاوردهای انقلاب در حوزه آموزش و پرورش افزود: پیش از انقلاب تعداد مدارس در ملارد، ۲۷ آموزشگاه بود که در حال حاضر به ۳۹۹ آموزشگاه رسیده و از لحاظ کیفی هم شامل آموزشگاه‌های تخصصی مثل هنرستان کشاورزی، استعدادهای درخشان، نمونه دولتی، استثنایی و هیئت امنایی است که قرار است با حمایت مجموعه مدیریت شهری در سال آینده آموزشگاه تیزهوشان دختران هم تأسیس شود.

مدیر آموزش و پرورش ملارد خاطرنشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی نگاه خاصی به قشر محروم جامعه دارد و طی این سالها اقدامات زیادی در راستای بارور کردن استعدادهای دانش‌‌آموزان مناطق محروم انجام داده است، دانش‌‌آموزان شهرستان ملارد هم با توجه به سطح اقتصادی متوسط و پایین، خوشبختانه در عرصه‌های مختلف ورزشی، علمی، فرهنگی، قرآنی و هنری درخشیده ‌‌‌اند که این خود نشانه حامی بودن انقلاب نسبت به قشر محروم است.

در این مراسم از پدر شهید اقتدار، شهید علی کنگرانی و ۳ دانش‌‌آموز برتر در زمینه فعالیت‌های قرآنی، فرهنگی و هنری تجلیل شد.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار