استاندار آذربایجان شرقی:

خانواده‌های شهدا شمعی نورانی در راه هدایت به سمت آرمان‌های شهدا هستند

میانه(پانا)-استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست اظهار امیدواری کرد که در پیمودن راه طولانی و پر ارزش شهدا بتوانیم به وظیفه خود عمل کرده و با گرامیداشت یاد و خاطره آنها به مقام شامخ شهدا ادای دین کنیم.

کد مطلب: ۱۲۵۲۲۷۳
لینک کوتاه کپی شد
خانواده‌های شهدا شمعی نورانی در راه هدایت به سمت آرمان‌های شهدا هستند

عابدین خرم در همایش نیمکت های سوخته شهرستان میانه در سالروز بمیاران مدارس زینبیه و ثارالله این شهرستان با بیان اینکه اصلی‌ترین سرمایه وجودی هر انسان جان اوست که شهدا این سرمایه را در طبق اخلاص گذاشته و تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نموده اند گفت: خون شهدا ریخته شد تا انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران همیشه سرفراز و سربلند بماند.

وی خانواده های معظم شهدا را شمعی نورانی در راه هدایت به سمت آرمانهای شهدا؛ ادامه راه آنها و ثابت ماندن در این مسیر عنوان و اظهار امیدواری کرد که با استمرار این راه و مکتب بتوان حق شهدا و خانواده های معظم آنها را ادا کرده و شرمنده نشویم.

در این مراسم از خانواده شهدا و جانبازان زینبیه و ثارالله تجلیل شد.

نایب رئیس مجلس و استاندار آذربایجان شرقی در حاشیه این مراسم با خانواده شهیدان داور و علیرضا گل‌محمدی دیدار کردند.

گفتنی است مدارس زینبیه و ثارالله میانه در 12 بهمن سال 1365 توسط رژیم بعث عراق بمیاران شد که در آن 38 نفر از دانش آموزان بی گناه مدارس شهید و 125 نفر جانباز شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار