نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی:

لزوم جهاد تبیین برای نسل جوان، اولویت امروز جامعه است

میانه (پانا)-نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاکیدات رهبر انقلاب مبنی بر لزوم جهاد تبیین، این امر را اولویت امروز جامعه ایران عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۲۵۲۲۷۰
لینک کوتاه کپی شد
لزوم جهاد تبیین برای نسل جوان، اولویت امروز جامعه است

علی نیکزاد با حضور در همایش نیمکت های سوخته شهرستان میانه که هر ساله در سالروز بمباران مدارس زینبیه و ثارالله این شهرستان برپا می شود، گفت: تحریف حقایق تاریخی و جنگ تحمیلی هشت ساله علیه کشورمان از برنامه های دشمنان است و تنزل دفاع مقدس از جایگاه دفاع از شرف؛ هویت؛ آزادگی و خاک کشور به اختلاف مرز و مالکیت اروند از جمله این تحریف هاست.

وی اضافه کرد: تبیین درست جنگ ۸ ساله دنیا علیه ایران که بدون حامی و پشتیبان در برابر دشمنان ایستاد، مسائلی است که باید به درستی در بین نوجوانان و جوانان جامعه تبیین شود.

نیکزاد بیش از ۲۴۰ هزار شهید؛ ۵۷۰ هزار جانباز و ۴۳ هزار آزاده را سندی مدون و معتبر در راه حفظ ارزشها و باورهای نظام و انقلاب و دفاع از خاک میهن برشمرد و تاکید کرد: دشمن به خوبی دریافته است که اگر جمهوری اسلامی ایران از بین برود دیگر هیچ حکومت اسلامی و دینی مانند آن که به غرب و شرق وابسته نباشد؛ ایجاد نخواهد شد زیرا جمهوری اسلامی ایران اولین حکومت اسلامی واقعی بعد از حکومت علی علیه السلام است که به دست امام راحل تشکیل شد.

وی در بیان علت دفاع مجلس از دولت رییسی برای کاندیدا شدن وی گفت: مجلس می خواست کسی بر مسند ریاست جمهوری مستقر شود که بتواند دولت مردمی و انقلابی در کنار مجلس انقلابی ایجاد کرده و اخلاق حکمرانی اسلامی را با ساده زیستی و ارزش گذاری به بیت المال و عدم تصویب مصوبه و قانون برای خوشایند و نیز بالا بردن سرمایه های انسانی را به منصه ظهور برساند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نظام بویژه شهدای مظلوم زینبیه و ثارالله به حق شهدا و خانواده آنها بر گردن انقلاب؛ نظام و ملت ایران اشاره کرد و تصریح کرد: پایبندی به اهداف و آرمانهای شهدا اصلی ترین خواسته شهدا و خانواده آنها بویژه از ما بعنوان مسوولین نظام است.

نیکزاد در پایان با اشاره به مشکلات اقتصادی در کشور بر اولویت رفع مشکلات معیشتی و مشکل بیکاری جوانان و مصوبات و قانونهایی در این راستا از سوی مقام معظم رهبری تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار