جانشین فرمانده کل سپاه:

همه دنیا فهمیده‌اند که تحریم‌ها اثر خود را از دست داده است

سلیمانی: شهید سلیمانی برای ایجاد صلح و استقرار عدالت در جهان اسلام با دنیا جنگید

تهران (پانا) - جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت در ۴۲ سال اخیر بالاترین اتحاد برای دشمنی با جمهوری اسلامی ایجاد شد؛ آمریکایی‌ها یک روز را برای دشمنی با جمهوری اسلامی از دست ندادند ولی تاکنون هیچ پیروزی به دست نیاوردند.

کد مطلب: ۱۲۵۰۰۰۵
لینک کوتاه کپی شد
همه دنیا فهمیده‌اند که تحریم‌ها اثر خود را از دست داده است

سردار علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین چهاردهمین جشنواره حضرت علی اکبر (ع)، ضمن گرامیداشت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا، اظهار کرد: امروز روز میلاد حضرت امام خمینی نیز هست. نمی‌توان در قله قرار نداشت و انقلاب اسلامی را برپا کرد. دشمنان از سرعت رشد انفلاب اسلامی نتوانستند جلوگیری کنند و ما را شکست دهند. در بسیاری از مواقع که ما طبق قواعد قرآن عمل کردیم، بالاترین نتایج توسط خدا رقم خورده است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی و ملت رشید و بزرگوار ما در طول این ۴۲ سال عظمت آفریدند اما در برخی از موارد خوب عمل نکردیم یکی از نمونه‌های آن مشکلات اقتصادی است.

سردار فدوی گفت: باید مقطع جوانی را قدر بدانید. ما حتما می‌میریم اما باید به بهشت برویم. در جوانی، جوان می‌تواند اعمالی داشته باشد که بقیه عمر را طی کند و راهی بهشت شود. خداوند متعال تمامی بندگان خود را برای بهشت رفتن خلق کرده است. اما از آنجایی که انسان‌ها قدرت اختیار دارند، برخی به بهشت نمی‌روند. عزمتان را جزم کنید که به جهنم نروید. به برکت انقلاب اسلامی به صورت سیستمی کاری صورت نمی‌گیرد که ملت به جهنم بروند. احمق‌هایی در کشور ما بودند که گفتند به جهنم و بهشت مردم کار نداریم؛ در صورتی که ما به بهشت و جهنم مردم کار داریم.

وی افزود: مقدمه بهشت رفتن، آرامش است و اگر ازدواج کنید به آرامش می‌رسید. اگر هیچی ندارید ازدواج کنید تا همه چیز کسب کنید. امروز درآمدها بیشتر از هزینه‌ها شده است. خداوند وقتی وعده می‌دهد قادر است که به وعده‌های خود عمل کند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: طی ۴۲ سال اخیر بالاترین اتحاد برای دشمنی با جمهوری اسلامی ایجاد شد. امریکایی‌ها یک روز را برای دشمنی با جمهوری اسلامی از دست ندادند و تاکنون هیچ پیروزی به دست نیاوردند. همه مستکبرین عالم علیه ما متحد شدند و نتوانستند هیچ کاری کنند. خدا گفته دو حزب بیشتر در دنیا نیست؛ یک حزب خدا و دو حزب شیطان که همیشه حزب خدا پیروز است.

شهید سلیمانی برای ایجاد صلح و استقرار عدالت در جهان اسلام با دنیا جنگید

در ادامه این مراسم، سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین نیز اظهار کرد: چهاردهمین جشنواره حضرت علی اکبر مصادف است با سالروز میلاد فرخنده حضرت فاطمه زهرا (س) و میلاد امام راحل رهبر فقیه انقلاب اسلامی؛ این ایام و این روز مبارک را تبریک عرض می‌کنم. در بهمن ماه مناسبت‌های بسیار بزرگی داریم.

وی افزود: انقلاب اسلامی سر آغاز یک تحول بزرگ در مفهوم سربازی در کشور ما بود. سربازان در دوران رژیم ستمشاهی در لبیک به امام راحل پادگان‌ها را ترک کردند و به مبارزه با نظام ستمشاهی پرداختند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: قله برجسته سربازی را حاج قاسم رقم زد. او‌ قهرمان ملت ایران و امت اسلام بود. این افتخار برای شما سربازان است که حاج قاسم یک مصلح جهانی بود. او برای ایجاد صلح و استقرار عدالت در جهان اسلام با دنیا جنگید.

امروز همه دنیا فهمیده‌اند که تحریم‌ها اثر خود را از دست داده است

سردار فدوی در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران نیز گفت: جایگاه سرباز در نیروی مسلح و سپاه بسیار بالاست. ما براساس وظیفه‌ای که اسلام و امامین انقلاب و قانون برای ما تعیین کرده‌اند، وظیفه داریم که جایگاه سرباز را ارج نهیم.

وی در خصوص رزمایش مرکب 2022 نیز بیان کرد: همه حرکت‌های این چنینی بازخوردهای زیادی به دنبال دارد؛ سه کشور ایران، روسیه و چین کشورهایی هستند که آمریکا با آن‌ها به‌ویژه با کشورمان مشکل و دشمنی دارد البته آمریکا دو کشور دیگر را هم در لیست تحریم‌های خود قرار داده است. امروز همه دنیا فهمیده‌اند که تحریم‌ها اثر خود را از دست داده است. اتحاد سه کشور روسیه و چین و ایران بسیار مثبت است و بر همین اساس این رزمایش بازتاب زیادی داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار