جانشین فرمانده سپاه پاسداران:

تفکر جهادی شهید سلیمانی باید سرلوحه مدیریت کشور باشد

سمنان (پانا) - جانشین فرمانده سپاه پاسداران با بیان اینکه تفکر جهادی شهید سلیمانی باید سرلوحه مدیریت کشور باشد، ابراز کرد امروز به الگوهایی مانند شهید سلیمانی نیاز است.

کد مطلب: ۱۲۴۵۲۷۷
لینک کوتاه کپی شد
تفکر جهادی شهید سلیمانی باید سرلوحه مدیریت کشور باشد

سردار سرتیپ علی فدوی، در یادواره ۲۵۱ شهید عشایر استان سمنان در مسجد امام علی(ع) مهدیشهر، با عنوان این مطلب که تنها دلدادگان انقلاب اسلامی می‌توانند ریشه مشکلات را بخشکانند، گفت: مصمم بودن در ادامه راه شهدا، لازمه پیروزی حق علیه باطل است و این وعده‌ای است که خداوند منان می‌فرمایند که اگر مرا یاری کنید پیروز می‌شوید.

وی با اشاره به اینکه جبهه باطل رو به زوال و افول است و هر روز حقارت و اعتراف به شکست در آنها دیده می‌شود که این همان نصرت الهی است، گفت: شکست پی در پی سیاست‌های خصمانه دشمنان انقلاب نشان از ضعفشان دارد و این در حالی است که امروز، ایران اسلامی در اقتدار و صلابت کامل به سر می‌برد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه باید در راه مستقیم انقلاب و شهدا مصمم باشیم، تاکید کرد: اگر می‌خواهیم تأثیر بگذاریم باید در راه شهدا و انقلاب باشیم و تکلیف خود را انجام دهیم.

علی فدوی با اشاره به اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان در هر اقدامی که علیه جمهوری اسلامی ایران انجام دادند شکست خوردند و ناکام ماندند، یادآور شد: به برکت انقلاب، یکی یکی سنگرهای بسیار بزرگ را به فرماندهی شهید سلیمانی، جبهه بزرگ مقاومت فتح کرد و آمریکا با فضاحت در حال فرار از منطقه است.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی قدرتش بیشتر از سردار سلیمانی است و هر روز که از شهادت وی می گذرد شکست‌های بیشتری بر جبهه استکبار فرود می آید، گفت: خون شهید سلیمانی جریان بزرگی ساخت و با وجود اینکه دشمنان فکر می‌کردند با شهادت او جبهه مقاومت خالی می‌ماند، امروز شاهد اقتدار ایران اسلامی و جبهه مقاومت هستیم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به نقش شهید سلیمانی در محور مقاومت، تاکید کرد: وی در سال‌های دفاع مقدس نقش آفرینی ویژه‌ای داشت و یک بار دیگر در لباس جهاد در جبهه مقاومت ایستادگی کرد.

فدوی با عنوان این مطلب که شهید سلیمانی اسوه ایثار و رشادت است، تصریح کرد: وی در لحظات آخر حیاتش می دانست که وارد قتلگاه می‌شود، زیرا دلش به خداوند متعال ملحق شده بود و این قاعده برای همه شهدا است که اول دل هایشان به سمت خداوند می رود و سپس جسم آنهاست که به پیشگاه الهی روانه می شود. شهادت شهید سلیمانی ثابت کرد اگر پای تکالیف الهی باشیم، خدا به وعده هایی که داده عمل می‌کند و راه هایی باز می کند که باورپذیر نیست.

وی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی با تمام توان پای کار آمده بود، گفت: شهید سلیمانی فردی بود که حرف و عملش یکی بود و به لحاظ زبان و عمل سعی کرده بود با تمام توان اقدامات لازم را انجام دهد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه به شهدا اجازه شفاعت دیگران داده شده است و پدران و مادران شهدا نیز به مقام شفاعت فرزند خود دست پیدا می کنند، افزود: پدران و مادران شهدا بشارتی از سوی خداوند برایشان آمده است که شهیدشان و خودشان می توانند شفاعت کننده دیگران باشند. تمام کسانی که به شهدا نزدیک باشند و یا در برنامه های شهدا شرکت کنند، می توانند از شفاعت این شهدا برخوردار باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار