مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان شهرستان‌های تهران:

دانش‌آموزان انجمن اسلامی جمع خود‌جوش جامعه هستند

فشافویه (پانا) - مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان شهرستان‌های تهران با اشاره بر تشکیل اتحادیه انجمن‌های اسلامی در سال ۱۳۵۸ گفت فعالیت انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان به جهت مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در فضای مدارس انجام می‌شود‌.

کد مطلب: ۱۲۴۸۵۱۱
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان انجمن اسلامی جمع خود‌جوش جامعه هستند

نقی یعقوبی‌نسب، مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان شهرستان‌های تهران در دیدار با مسئولین واحد پسران و دختران اتحادیه انجمن‌ اسلامی فشافویه بیان کرد: در سال‌های گذشته به دلایل مختلف انجمن اسلامی در شهرستان‌ها نقش پررنگی ایفا نکرده اما امروز در آن نقطه هستیم که حرکات جدی در این زمینه انجام شود.

وی ادامه داد: در هر منطقه‌ لازم است اتاقی مجهز به سیستم کامپیوتر در اختیار مربیان اتحادیه قرار داده شود، تا در آنجا فعالیت‌ها از طریق مربیان پیگیری شود. همچنین در مورد ظرفیت‌سازی، ضمن تفاهم‌نامه وزارت آموزش و پرورش فشافویه و اداره کل شهرستان‌های تهران، مقرر شد از دانش‌آموزان انجمن، حمایت‌های جدی صورت بگیرد.

یعقوبی نسب در ارتباط با برنامه‌های انجمن اسلامی تصریح کرد: در برنامه‌های فرهنگی، اتحادیه انجمن‌های اسلامی بسیار پیشتاز و در راه هدفمندی در حرکت است.
سید میثم موسی کاظمی، سرپرست آموزش‌ و‌ پرورش فشافویه ضمن اشاره به اختصاص دفتر انجمن در اداره آموزش و پرورش فشافویه ادامه داد: از برنامه‌های ما استفاده از ظرفیت‌ و توانایی‌های دانش‌آموزان عضو انجمن اسلامی در مناسبت‌های علمی، مذهبی و سیاسی است. همچنین طبق مصوبه جلسه شورای‌ آموزش‌ و‌ پرورش، در ۱۲بهمن، نواختن زنگ انقلاب توسط دختران انجمن اسلامی است.

در این دیدار معاونین واحدهای پسران و دختران انجمن‌های اسلامی شهرستان‌های تهران، مسئولین واحدهای دختران و پسران منطقه فشافویه و معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش فشافویه حضور داشتند.

خبرنگار دانش‌آموز: آسیه حسینی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار