برگزازی جلسه شورای برنامه‌ریزی سازمان دانش‌آموزی ناحیه یک اهواز

اهواز (پانا)- مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در جلسه شورای برنامه ریزی فصل زمستان سازمان دانش‌آموزی این ناحیه گفت فعالیت‌های آتی فصل زمستان با شاخص‌های ( برگزاری دوره ضمن خدمت مربیان و یاور مربیان ، برگزاری کارگاه خبرنگاری ، برنامه‌های دهه فجر و همایش یاوران انقلاب ، برگزاری انتخابات مجلس دانش‌آموزی منطقه و تقدیر از مربیان فعال سازمان دانش‌آموزی ناحیه یک اهواز ) در دستور کار است.

کد مطلب: ۱۲۴۷۳۵۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزازی جلسه شورای برنامه‌ریزی سازمان دانش‌آموزی ناحیه یک اهواز

جلسه شورای برنامه ریزی فصل زمستان ناحیه یک اهواز با حضور مدیر سازمان دانش آموزی استان خوزستان ، گمراوی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز، عبیات معاونت پرورشی و تربیت بدنی ناحیه یک اهواز و رحمتی مسئول سازمان دانش آموزی ناحیه یک اهواز و سایر اعضای شورای برنامه ریزی( مربیان و مدرسین و دانش آموزان ) در سالن شهید موسوی برگزار شد.

در این جلسه، فعالیتهای آتی فصل زمستان با شاخص های برگزاری دوره ضمن خدمت مربیان و یاور مربیان، برگزاری کارگاه خبرنگاران پانا، برنامه های دهه فجر و همایش یاوران انقلاب ، برگزاری انتخابات مجلس دانش آموزی منطقه و تقدیر از مربیان فعال سازمان دانش آموزی ناحیه یک اهواز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

صادق نیسی گمراوی در این جلسه تاکیدکرد: به کارگیری و ترغیب کلیه مدارس و معاونین پرورشی ناحیه یک در فعالیتهای سازمان دانش آموزی یک اصل أست .

در ادامه این جلسه محمدرحیم کریمی مدیرسازمان دانشش آموزی استان بر اهمیت و تقویت مشارکت دانش آموزان در سایر فعالیتهای تشکیلاتی تاکید و اظهار کرد: این فعالیتها در سایر عرصه های تربیتی و آموزشی باعث افزایش روحیه اعتماد به نفس و شناخت استعدادهای پیشتازان خواهد شد .

شایان ذکر است در پایان این نشست از دو دانش آموز پیشتاز سحر سلمان زاده در رشته فیلم کوتاه و ستایش یزدی در رشته تیزر از آموزشگاه پاینده که در برنامه های سازمان موفق به کسب رتبه کشوری شدند با اهدا لوح تقدیر تجلیل شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار