یوسف بهارلو: ارائه داده‌های صحیح، جامع و کامل لازمه تدوین برنامه و چشم‌انداز 5 ساله است

تهران (پانا) - معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، ارائه داده‌های صحیح، جامع و کامل در قالب تفکر سیستمی را مهمترین منبع تدوین این برنامه برشمرد .

کد مطلب: ۱۲۴۷۲۹۷
لینک کوتاه کپی شد
یوسف بهارلو: ارائه داده‌های صحیح، جامع و کامل لازمه تدوین برنامه و چشم‌انداز 5 ساله است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، یوسف بهارلو در نشستی با کارشناس مسئولان آمار مناطق گفت: با گذشت دو سال از شیوع کرونا و واکسیناسیون عمومی، امکان حضور دانش‌آموزان و بازگشایی مدارس در برخی شهرها فراهم آمده است و به زودی همه مدارس بازگشایی خواهند شد.

وی افزود: در صورت بازگشایی همه مدارس در سال آینده، کمبود نیرو و فضای فیزیکی خود را نمایان خواهد کرد، براین اساس برنامه‌ریزی دقیق و پیش‌بینی نیروی انسانی و فضای آموزشی با بررسی وضع موجود و راهکارهای رسیدن به وضع مطلوب مورد تأکید است.

بهارلو تصریح کرد: به فرمایش مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، برنامه‌ای برای بررسی وضعیت نیروی انسانی، دانش‌آموز و فضای آموزشی در جهت چشم انداز 5 ساله استان در حال تدوین می‌باشد که لازمه آن تحلیل وضعیت موجود و پیش‌بینی آینده در مناطق است.

این مقام مسئول ارائه داده‌های صحیح، جامع و کامل در قالب تفکر سیستمی را مهمترین منبع تدوین این برنامه برشمرد و نگاه جزیره‌ای و منطقه‌ای را آفت مدیریتی در سازمان دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار