مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

نقش گزینش در تأمین نیروی انسانی متعهد و متخصص، مهم است

تهران (پانا) - همزمان با هفته گزینش، مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با حضور در محل هسته گزینش استان در شهرری با همکاران این اداره دیدار و گفت و گو کرد و نقش گزینش در تأمین نیروی انسانی متعهد و متخصص مهم دانست.

کد مطلب: ۱۲۴۶۹۹۵
لینک کوتاه کپی شد
نقش گزینش در تأمین نیروی انسانی متعهد و متخصص، مهم است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، سید مجتبی هاشمی در این دیدار با اشاره به رویکرد ما در مقابله مشکلات گفت: باید با نگاه امیدوارانه وظایفی که روزانه بر عهده ما گذاشته شده را به نحو احسن انجام دهیم و رهاورد جدیدی را برای حوزه مسئولیتی خود ایجاد کنیم کما اینکه باید با مشکلات به عنوان مسائلی قابل حل مواجه شویم.

وی با اشاره به افزایش 64 هزار نفری تعداد دانش‌آموزان استان در سال جاری اظهار کرد: این آمار مشکلاتی را برای استان ایجاد می‌کند که تبعات آن در همه حوزه‌ها مشهود است، ما با راه‌اندازی دفتر جهاد مدرسه سازی در استان در راستای کاهش تبعات و مدیریت این افزایش جمعیت دانش‌آموزی تلاش کردیم تا بار ایجاد شده را به صورت متوازن در مناطق تقسیم کنیم و با کمک به حوزه ساخت و ساز مدارس و مشکل تامین منابع بتوانیم به ‌نسبت توسعه جمعیت دانش‌آموزی در استان کلاس‌های درس را مدیریت کنیم.

هاشمی در ادامه با اشاره به رشد جمعیت دانش‌آموزی تصریح کرد: در حوزه نیروی انسانی در سال ۱۳۹۰ تعداد دانش‌آموزان استان 760 هزار نفر بود که ۴۵ هزار همکار فرهنگی در اختیار داشتیم و اکنون با وجود داشتن یک میلیون و 100 هزار دانش‌آموز در سال ۱۴۰۰، همچنان همان ۴۵ هزار معلم را در اختیار داریم که این افزایش جمعیت دانش‌آموزی با ثابت بودن نیروی انسانی، نیازمند یک ساماندهی دقیق است.

این مقام مسئول افزود: گزینش در آموزش و پرورش با تعیین سرنوشت فرد متقاضی معلمی و دانش‌آموزان گره خورده است و دقت در گزینش با رعایت حقوق افراد به تعالی نظام آموزش و پرورشی کمک می‌کند.

هاشمی خاطرنشان کرد: در دوره مسئولیت، مهم این است که وظیفه خود را دریافته به خوبی انجام دهیم و اثرگذار باشیم تا مشمول عاقبت بخیری شویم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار