نکوداشت هفته گزینش توسط دانش‌آموزان پیشتاز سازمان دانش‌آموزی فارس

شیراز (پانا) - دانش‌آموزان پیشتاز عضو سازمان دانش‌آموزی فارس، امروز با حضور در هسته گزینش آموزش و پرورش فارس، ضمن تقدیر از تلاش‌های گزینشگران در انتخاب معلمانی شایسته و متعهد، بر اهمیت گزینش در آرامش روحی روانی دانش‌آموزان در دوران تحصیل تاکید کردند.

کد مطلب: ۱۴۳۷۵۹۵
لینک کوتاه کپی شد
نکوداشت هفته گزینش توسط دانش‌آموزان پیشتاز سازمان دانش‌آموزی فارس

در این مراسم اعضای سازمان دانش‌آموزی استان فارس نیز دانش‌آموزان را همراهی کردند و دانش‌آموزان دبیرستان ماندگار عشایری شهید دکتر بهشتی شیراز با اهدای گل هفته گزینش را به کارکنان این نهاد مقدس تبریک گفتند.

محمد امین کرم‌زاده، رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس در این برنامه با اشاره به رویکرد تحولی گزینش در یکسال اخیر در جذب و ارزیابی نومعلمان، گفت: «تغییر رویکرد همراه با زحمات بسیاری همراه بود که نتیجه این تحول برای مجموعه آموزش و پرورش یک افتخار است، چرا که امسال شاهد جذب معلمانی متعهد، انقلابی و متخصص در بدنه آموزش و پرورش هستیم که مرهون تلاش‌های شما عزیزان است.»

وی به اهمیت نقش الگو برای نوجوانان اشاره کرد و افزود: نقش معلم در این مسیر کلیدی است و معلم خوش ذوق، انقلابی، متعهد و با اخلاق است که می‌تواند الگویی موثر برای دانش‌آموزان باشد.

کرمزاده در ادامه به ضرورت کار گزینش در پشبرد اهداف نظام مقدس تعلیم و تربیت وپیشرانی در پیشرفت کشور تاکید کرد و گفت: سازمان دانش‌آموزی فارس بیش از 8 هزار مربی فعال در سراسر استان فارس دارد و آماده هرگونه همکاری در بحث گزینش است.

در ادامه حسین رنجبر، رئیس هسته گزینش اداره کل آموزش و پرورش فارس، ضمن تبریک میلاد فرخنده حضرت زهرا (س) و میلاد حضرت امام (ره) که همراه با دهه بصیرت واقع شده است، شهادت سردار سلیمانی را تسلیت گفت و افزود: امروز روز میلاد حضرت زهرا (س) است و در واقع برای ما شیعیان یادآور مکتب حضرت زهرا (س) است.

وی ادامه داد: افرادی که در مکتب زهرایی هستند، به واقع دانش‌آموزانی می‌شوند که قدر معلمان را می‌دانند و افرادی متعهد و انقلابی بار می‌آیند که جامعه منتظر رشد و پرورش آنان است.

وی ضمن تقدیر از اقدام زیبای دانش‌آموزان پیشتاز، خطاب به دانش‌آموزان گفت: هرکس به سمت مکتب زهرا (س) رو کند، عزتمند خواهد شد و افرادی که پشت به این مکتب می‌کنند خوار و ذلیل خواهند شد.

وی از دانش‌اموزان خواست تا همواره در مسیر اهل بیت علیهم السلام قدم بردارند تا سرافرازی و عاقبت به خیر باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار