پیرحسین کولیوند:

ادامه امدادرسانی هلال‌احمر به سیل‌زدگان

تهران (پانا) - جمعیت هلال‌احمر اعلام کرد تقریبا تمام استان‌های کشور ظرف 10 روز گذشته درگیر برف و باران بودند و امدادرسانی به آنها به‌خصوص سیل‌زدگان جنوب کشور ادامه دارد.

کد مطلب: ۱۲۴۶۷۳۸
لینک کوتاه کپی شد
ادامه امدادرسانی هلال‌احمر به سیل‌زدگان

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر، پیرحسین کولیوند افزود: عوامل عملیاتی هلال احمر در این استان ها، به ۸۸ هزار و ۱۴۴ نفر امداد رسانی کردند و ۲۱ هزار و ۲۶۷ نفر را اسکان اضطراری دادند.

وی با بیان اینکه ۱۲۶ نفر توسط نجاتگران به مناطق امن منتقل شدند، خاطرنشان کرد: متأسفانه ۱۰ نفر جان خود را از دست دادند، ۱۵ نفر به مرکز درمانی منتقل و ۵ نفر به طور سرپایی مداوا شدند.

رییس جمعیت هلال احمر گفت: ۶۸۷۳ امدادگر و نجاتگر کادر و داوطلب در قالب ۱۵۳۱ تیم در این مدت مشغول امداد رسانی بودند که علاوه بر امداد رسانی، ۳۰۰۲ دستگاه چادر، ۱۰ هزار و ۱۱ تخته موکت، ۲۹ هزار و ۷۱۳ پتو، ۳۹ هزار و ۵۱ کیلو گرم نایلون بین نیازمندان توزیع شد.

کولیوند افزود: همچنین امدادگران و نجاتگران، ۸۴۹۹ بسته غذایی، ۷۱۱۶ کیلوگرم برنج، ۱۹ هزار و ۹۹۴ قوطی کنسرو، ۵۲۵۵ قرص نان، ۲۷ هزار و ۵۲۲ آب معدنی، ۲۰ هزار و ۵۸ کیلوگرم قند و شکر را بین هموطنان گرفتار در این حوادث، توزیع کردند.

وی خاطرنشان کرد: امداد رسانی در ۳۱ شهرستان، استان های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، کرمان و فارس همچنان ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار