«صبامک » با موضوع بخشش راهی آنتن صبا می شود

تهران (پانا) - برنامه مخاطب محور «صبامک» به اهمیت بخشش در زندگی می پردازد.

کد مطلب: ۱۲۴۶۶۴۴
لینک کوتاه کپی شد
«صبامک » با موضوع بخشش راهی آنتن صبا می شود

کمتر کسی را در این دنیا می‌شناسیم که اشتباهی نداشته باشد و کارهایش روی حساب و کتاب باشد. اکثر ما دارای خطا و اشتباه هستیم، اگر طرف مقابل ما دیدگاهی مانند این داشته باشد که کارهای اشتباه ما را با انجام دادن همان مارها جبران کند، زندگی سخت خواهد ‌‌. اما اگر نگاه او این باشد که از اشتباهات دیگران به صورت کریمانه بگذرد و بخشش را سرلوحه زندگی خود قرار دهد، زندگی شیرین خواهد شد هم برای او و هم دیگران.
برنامه مخاطب محور صبامک روز سه شنبه 21 دی با موضوع بخشش راهی آنتن می شود و پاسخگوی پیامک های مخاطبان با این موضوع می شود.
در این برنامه پیامک های ارسالی مخاطبان به سامانه ۳۰۰۰۰۱۰۵۵ با موضوع بخشش خوانده می شود و بالحنی شیرین و شعر گونه شیدا زینی پاسخ داده می شود.

دراین برنامه پیام های تلفنی مخاطبان با شماره ۲۷۸۶۱۰۵۵ با موضوع بخشش پخش می شود و محمد اوزی گوینده برنامه پاسخگوی آنها می شود.صبامک با روایت داستان های کوتاه با موضوع بخشش یادآور اهمیت نقش بخشش در زندگی می شود.
«صبامک» که اجرای آن را استاد محمد اِوَزی و شیدا زِینی بر عهده دارند، از شنبه تا پنج شنبه ساعت۱۱صبح به مدت ۳۰ دقیقه به تهیه کنندگی محمد اوزی از رادیو صبا پخش می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار