رئیس کمیسیون نظارت شورای شهر تهران خواستار شد؛

فعالیت‌های تبلیغات محیطی در سازمان زیباسازی متمرکز شود

تهران (پانا) - رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران خواستار تمرکز فعالیت‌های تبلیغات محیطی در سازمان زیباسازی شد.

کد مطلب: ۱۲۴۶۲۵۲
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت‌های تبلیغات محیطی در سازمان زیباسازی متمرکز شود

مهدی اقراریان در جلسه امروز شورای شهر تهران تذکر خود را درخصوص مصوبه ۱۸۹۸ شورای شهر با هدف وحدت رویه و تمرکز بر توزیع عادلانه امتیازات عمومی و واگذاری امتیاز بهره برداری از ابزارهای تبلیغاتی در مالکیت شهرداری داد و گفت: سازمان حمل و نقل و ترافیک تفاهمنامه‌ای داشت که به مدت یک سال از سال ۹۸ بوده و یک سال آن تمام شده و شاهد هستیم فضاهای تبلیغاتی ایستگاه‌های اتوبوس و دوچرخه‌های بی‌دود را بدون هماهنگی با سازمان زیباسازی اجاره می‌دهد.

وی ادامه داد: اگر این مسأله باب شود و تمرکز مدیریت را در حوزه فضای تبلیغاتی شهر از دست دهیم و هر مجموعه مستقلاً فضایی را بخواهد اجاره دهد دچار آشفتگی می‌شویم. اکنون زمزمه‌هایی به گوش می‌رسد که روزنامه همشهری هم فضای تبلیغی درخواست کرده است. فلسفه وجودی سازمان زیباسازی این بود که تمرکزی در حوزه تبلیغات محیطی انجام شود. این موضوع را به شهردار تهران تذکر می‌دهم که یک ناهماهنگی بین مجموعه زیباسازی و سازمان حمل و نقل ترافیک وجود دارد و برای آن تدبیر عاجل کنند.

مهدی عباسی، دیگر عضو شورا هم نسبت به لایحه بودجه ۱۴۰۱ دولت تذکر داد و گفت: از آقای قالیباف تشکر می‌کنم که این مسأله را دنبال می‌کنند. از شهرداری خواهش می‌کنم که این موضوع را رها نکند تا حصول نتیجه مناسب آن‌را پیگیری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار