معاون برنامه ریزی سازمان زیبا‌سازی شهر خبر داد؛

تخصیص ۱۰۰ تخم مرغ رنگی در تهران به بخش مشارکت مردمی

تهران (پانا) - معاون برنامه‌ریزی سازمان زیبا‌سازی شهر تهران از اختصاص ۱۰۰ تخم مرغ به بخش مشارکت مردمی و حضور اقشار مختلف شامل شهروندان،کودکان کار و دانشجویان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۵۹۹۰۷
لینک کوتاه کپی شد
تخصیص ۱۰۰ تخم مرغ رنگی  در تهران به بخش مشارکت مردمی

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، حمیدرضا رحمانی، معاون برنامه‌ریزی سازمان زیباسازی شهر تهران از اختصاص ۱۰۰ تخم مرغ به بخش مشارکت مردمی خبر داد و گفت: با هدف افزایش نشاط اجتماعی،مشارکت و همبستگی مردمی در آستانه نوروز ۱۴۰۱ ، و در حاشیه برگزاری بهارستان این دوره، ۱۰۰ تخم مرغ رنگی نیز به بخش مردمی اختصاص داده شده است.

وی افزود: در این طرح بنا داریم که از مردم،دانشجویان و کودکان کار برای حضور در این رویداد دعوت کنیم.

معاون برنامه ریزی سازمان زیباسازی شهر تهران تصریح کرد: در این طرح ۱۰۰ تخم مرغ در چند نقطه‌ مختلف شهر نظیر عمارت عین‌الدوله و بوستان‌های پر رفت‌ و آمد،تعبیه خواهد شد، تا علاقمندان بتوانند امکان دسترسی بیشتر داشته باشند.

رحمانی از ثبت نام علاقمندان و احتمال انتشار یک فراخوان در این راستا خبر داد و گفت: هر ساله در رویداد بهارستان،تعداد زیادی از هنرمندان بخش‌های مختلف، در این رویداد حضور پیدا می‌کنند و طرح‌هایی در سطح شهر اجرا می‌شود. بر همین مبنا نیز ما سعی کردیم که از مشارکت مردمی نیز در این رویداد استفاده کنیم.

وی افزود: برای حضور در این رویداد فراخوان منتشر خواهد شد یا امکان ثبت نام در سایت قرار خواهد گرفت.

معاون برنامه‌ریزی سازمان زیباسازی خاطر نشان کرد: حضور کودکان کار و شهروندان در این طرح بر مبنای طرح‌های تعیین شده، از سوی سازمان خواهد بود اما در بخش دانشجویی که متعلق به رشته‌های هنری است،امکان ارائه طرح قرار خواهد گرفت و طرح‌های آنان مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

رحمانی ادامه داد: بنا داریم که به شرکت کنندگان در این رویداد به رسم یاد‌بود جوایزی اهدا کنیم.جزئیات این طرح نیز شامل شرایط ثبت نام و نقاط اجرایی آن نهایتا طی چند روز آینده اعلام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار