افتتاح کتابخانه ویژه روشندلان در ملارد 

ملارد (پانا) - همزمان با برگزاری انجمن کتابخانه‌های عمومی، با هدف ترویج فعالیت مثبت و سازنده کتابخوانی و افزایش آگاهی نابینایان، بخشی ویژه مطالعه روشندلان در کتابخانه‌ عمومی شهید رجایی افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۲۴۶۰۱۳
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح کتابخانه ویژه روشندلان در ملارد 

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، در این مراسم که با حضور علیرضا زندوکیلی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان تهران و جابر کریمی فرماندار، برگزار شد، بخشی با بیش از ۵۰ کتاب ویژه روشندلان، کامیپوتر و سایر تجهیزات مربوطه افتتاح شد.

داود خادم، رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد ضمن تقدیر از زحمات مدیریت و مجموعه کتابخانه‌های عمومی شهرستان، گفت: کتابخانه‌های عمومی همکاری بسیار خوبی جهت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی با این اداره داشته و تا به حال در موارد متعدد مجموعه‌های مختلفی از کتب ارزشمند را به اداره بهزیستی و مراکز مربوطه، جهت مطالعه بیماران و پرسنل اهدا کرده است.

وی افزود: امیدواریم با راه‌اندازی این بخش در کتابخانه شهید رجایی شاهد استقبال و حضور روشندلان گرامی باشیم که این مسئله موجب تجهیز بیشتر کتابخانه و اضافه شدن نسخه‌های متعدد می‌شود.

خادم با بیان اهمیت فرهنگ‌سازی در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، گفت: فراهم آوردن مکانی مناسب و امن جهت حضور افراد دارای معلولیت با توجه به مشکلات آنها، مسئله‌ای است که می تواند در افزایش روحیه شادی و استقلال این افراد نقش بسیار موثری داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار