رزاقی:

پیروی از راه شهدا، مسئولیت اجتماعی همه ملت ایران است

تهران (پانا) - مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش در مراسم محوری تدفین شهید گمنام در اردوگاه فاطمه الزهرا (س) زاهدان گفت پیروی از راه شهدا مسئولیت اجتماعی همه ملت ایران است.

کد مطلب: ۱۲۴۵۷۸۹
لینک کوتاه کپی شد
پیروی از راه شهدا، مسئولیت اجتماعی همه ملت ایران است

محمدرضا رزاقی در مراسم محوری تدفین شهید گمنام در اردوگاه فاطمه الزهرا (س) زاهدان، اظهار کرد: انسان برای زیستن به شناخت چهار رکن اساسی خود، جهان اطراف، خلقت و خالق نیاز دارد.

وی افزود: هر یک از ما ابتدا باید خود را به لحاظ فردی، ملی و مذهبی بشناسیم و به عبارتی هویت خود را تعریف کنیم؛در مرحله بعد باید جهان اطراف خود، دوستان، اقوام و منابعی که وجود دارد را بشناسیم.
رزاقی ادامه داد: نحوه نگرش به نظام خلقت و حکمت آفرینش آنها و در نهایت تعریف ما از خالق و آفریننده این جهان هستی مراحل بعدی شناخت است.
مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: با کامل شدن این چهار رکن، انسان جایگاه و وظیفه خود را در جهان هستی درک خواهد کرد و شهدا به شناخت کامل از این چهار بعد رسیدند و مسئولیت اجتماعی خود را رفتن به جبهه و جنگیدن با دشمنان دانستند.
رزاقی اظهار کرد: شهدا این مسئولیت اجتماعی را با اقتدا به امام و رهبر جامعه خود تشخیص دادند و امروز نیز پیروی از راه شهدا و اقتدا به امام جامعه مسئولیت اجتماعی همه ماست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار