گلزن ذوب‌آهن راز شادی گل جنجالی را فاش کرد

تهران (پانا) - وینگر تیم ذوب آهن نسبت به بازی با فجرسپاسی و حواشی ایجاد شده توضیحاتی داد.

کد مطلب: ۱۲۴۴۸۸۵
لینک کوتاه کپی شد
گلزن ذوب‌آهن راز شادی گل جنجالی را فاش کرد

به گزارش ایلنا، میلاد جهانی در خصوص برتری مقابل فجرسپاسی در هفته سیزدهم اظهار داشت: ما مقابل تیم خوبی بازی داشتیم و این را به خوبی می‌دانستیم و روی نقاط ضعف و قوت حریف به خوبی کار کرده بودیم. تا قبل از اینکه به گل اول برسیم آنها خیلی به ما فشار آوردند و کار را برای ما سخت کردند و به خوبی با توجه به تمریناتی که داشتیم و نکاتی که کادرفنی به ما گفته بود برتری خودمان را دیکته کردیم و بعد از گل اول هم با مدیریت خوب بازی توانستیم به گل دوم برسیم و کار را برای حریف تمام کنیم.

وی در مورد درخشش خودش در این بازی و دو گلی که به ثمر رساند هم توضیح داد: انگیزه زیادی برای این بازی داشتم و بازی به عنوان مهاجم هم باعث شده بود تا به دروازه حریف نزدیک باشم و خدا را شکر که روز خوبم بود و موقعیت‌ها تبدیل به گل شد. این را هم بگویم که گلزنی یک کار تیمی است و کسی که گل می‌زند فقط زحمات سایر بازیکنان را به ثمر نشانده و نباید همه چیز به نام او تمام شود.

وینگر ذوب آهن در مورد دومین پیروزی پیاپی ذوب آهن بعد از چند هفته نتیجه نگرفتن توضیح داد: بله خدا را شکر، ما چند هفته برخلاف شایستگی‌هایمان با بدشانسی و مشکلاتی از قبیل اشتباهات داوری در زمین به چیزی که حقمان بود نمی‌رسیدیم و عدم نتیجه‌گیری ما را تحت فشار قرار داده بود ولی با برنامه ریزی کادرفنی از این شرایط به خوبی عبور کردیم و این دو برد پیاپی از لحاظ روحی هم برای ما خیلی خوب شد و باعث شد با شرایط بهتری به ادامه مسابقات برویم.

جهانی در رابطه با شادی پس از گلش که حواشی زیادی ایجاد کرد و عنوان شد که خطاب به رختکن و کادرفنی جملاتی را عنوان می‌کند هم گفت: اصلاً چنین چیزی نبود و من به خودم چنین اجازه‌ای نمی‌دهم. هیچ وقت در طول فوتبالم بازیکن حاشیه‌ساز و بی ادبی نبودم و چنین اخلاقی ندارم. در مورد آن اتفاق سو برداشت شد. من و یکی از بازیکنان تیم جرو بحثی در جریان بازی داشتیم که مربوط به یک موضوع کاملاً فنی بود. به هر حال فشار و استرس بازی زیاد است و ممکن است در طول نود دقیقه اتفاقاتی میان بازیکنان رخ دهد که طبیعی است ولی وقتی داور سوت بازی را می‌زند همه چیز را در زمین می‌گذاریم و خارج از بازی همه با هم هم‌تیمی و رفیق هستیم. متاسفانه در مورد آن حرکت سو برداشت شد و برایم حاشیه‌های نادرست ایجاد کردند.

وی در مورد اینکه بعد از تعویضش ناراحت و معترض به نظر می‌رسید هم توضیح داد: این هم یک حاشیه‌سازی بی‌مورد دیگر است که برایم ایجاد کردند. من چرا باید به تعویضم اعتراض داشته باشم؟ من کارم را در زمین انجام داده بودم و خدا را شکر تیم جلو بود و طبیعی است بعد از گل دوم و در آن دقایق کادرفنی به فکر کنترل بازی و حفظ نتیجه باشد. من به تصمیم کادرفنی احترام می‌گذارم و هیچ اعتراضی به تعویضم نداشتم.

وینگر ذوب آهن در مورد اینکه فیکس نبودنش در خیلی از بازی‌های ذوب آهن او را ناراحت کرده است یا نه، گفت: قطعاً ناراحت هستم و اگر بازیکنی از نیمکت نشینی ناراحت نباشد باید فوتبال را کنار بگذارد ولی این ناراحتی به معنی اعتراض به تصمیم کادرفنی و حاشیه سازی نیست. این ناراحتی خودش را در تلاش بیشتر نشان می‌دهد و من هم اینجور مواقع انقدر تلاشم را بیشتر می‌کنم تا خودم را به ترکیب اصلی تحمیل کنم. من به نظر آقای تارتار احترام می‌گذارم و قطعاً ایشان به فکر خیر و صلاح تیم هستند. در این چند بازی هم کادرفنی از عملکرد من راضی بودند و از این بابت خدا را شکر می‌کنم.

جهانی در مورد اینکه با نزدیک شدن به نیم فصل شایعات در مورد او و جدایی‌اش دوباره شکل گرفته هم توضیح داد: شایعات در نقل و انتقالات همیشه وجود دارد و در این چند وقت هم اخباری در مورد من منتشر شده است که درست نیست. من تحت قرارداد باشگاه ذوب آهن هستم و اگر هم تیمی من را بخواهد باید به باشگاه نامه بزند و باشگاه در موردم تصمیم می‌گیرد. من تمام تمرکزم روی ذوب آهن و موفقیت این تیم است و به چیز دیگری فکر نمی‌کنم.

وی در رابطه با تقابل هفته آینده با نساجی هم گفت: بازی خیلی سختی داریم و نساجی تیم خوبی است و این را تا اینجای فصل به خوبی نشان داده و حتی یقه تیم‌های پرمهره بالای جدول را هم می‌گیرند. ما برای این بازی هم برنامه داریم و قصد نداریم روند پیروزی‌هایمان مختل شود و امیدوارم با دست پر برگردیم.

وینگر ذوب آهن در رابطه با اینکه احتمالاً بازی با نساجی در مشهد برگزار شود توضیح داد: این اتفاق خوبی نیست که یک تیم نتواند در شهر خودش میزبانی کند. خصوصاً نساجی که تیم پرطرفداری است و امیدوارم مشکل این تیم هرچه زودتر برطرف شود و بتوانند در همان قائم‌شهر میزبانی کنند. اگر شرایط فراهم شود تا در ورزشگاه امام رضا (ع) بازی کنیم اتفاق خوبی است و امیدوارم این شرایط فراهم شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار