کسی که ریاضی و منطق خوانده باشد، می‌تواند در بحث‌های ستادی و فکری موفق باشد

امسال با کمترین حاشیه‌ها، شهریه همه مدارس غیردولتی ابلاغ شد

تهران (پانا) - آئین معارفه سرپرست سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۴۳۷۰۱
لینک کوتاه کپی شد
کسی که ریاضی و منطق خوانده باشد، می‌تواند در بحث‌های ستادی و فکری موفق باشد

به گزارش روابط عمومی سازمان مدارس غیردولتی، سعید صالح، مدیر کل مدارس و مراکز غیردولتی، در این آئین معارفه سرپرست سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی، گفت: مهمترین ویژگی کاری که در طول این یک سال اخیر از فولادوند آموختم این بود که سازمان را به ستاد تبدیل کرد. یعنی فرماندهی کردن و مغز بودن را به ستاد بازگردانده و ستاد محل بحث و گفتگو بود.

وی گفت: ویژگی دوم کاری که از آقای فولادوند آموختم این بود که به ما اعتماد داشتند. و این اعتماد کار ما را خیلی سخت می کرد. در گفتگو و مصاحبه با رسانه‌ها به ما اعتماد داشتند، در تعیین شهریه مدارس غیردولتی با توجه به اینکه ۲۴ هزار مدرسه غیردولتی تعیین شهریه می شدند، اعتماد داشتند و جواب اعتماد ایشان این بود که امسال با کمترین حاشیه ها، شهریه همه مدارس غیردولتی ابلاغ شد.

وی ضمن خیر مقدم و خوش آمدگویی به محمود زاده سرپرست سازمان خطاب به ایشان، گفت: شما ریاضی خوانده اید، ریاضی منطق دارد. کسی که ریاضی و منطق خوانده باشد، می تواند در بحث های ستادی و فکری موفق باشد.

صالح در پایان افزود: آرزوی توفیق برای شما و همه کسانی که در مجموعه آموزش و پرورش تلاش می کنند را دارم. باشد که منفعت آن نصیب ۱۴ میلیون دانش آموز کشور شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار