نوری: تشکیل سازمان نهضت سوادآموزی تبلوری عینی از اهداف انقلاب در استقرار عدالت آموزشی است

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش با صدور پیامی فرا رسیدن 7 دی‌ماه سالروز تاسیس نهضت سوادآموزی را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۲۴۲۸۳۱
لینک کوتاه کپی شد
نوری: تشکیل سازمان نهضت سوادآموزی تبلوری عینی از اهداف انقلاب در استقرار عدالت آموزشی است

متن پیام یوسف نوری به مناسبت هفتم دی ماه سال 1400 به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هفتم دی ماه ، مقارن با سالروز تاسیس سازمان نهضت سوادآموزی است. تشکیل این سازمان به فرمان حضرت امام خمینی (ره) ، تبلوری عینی از اهداف متعالی انقلاب اسلامی ایران در استقرار عدالت آموزشی است که این امر را معمار کبیر انقلاب اسلامی با افق بلند نگاه خود در پیامی تاریخی ترسیم نموده و برای کارگزاران مورد تاکید قرار داده اند.

برخود و همکارانم در حوزه وزارت آموزش و پرورش لازم می دانم ، با بازخوانی این پیام که برخوردار از جامعیت یک برنامه عمل اجرایی است در تبیین موثر نقش ها و مسئولیت های خود،در تراز دستیابی به اندیشه های امام راحل و مطالبات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)در باسوادی کامل گروه سنی هدف ، بیش از پیش اهتمام کنیم.

انتظار دارم مجموعه عظیم فرهنگیان کشور ، با سابقه ی دینی و مذهبی که بر این مهم صحّه می گذارد و بر اساس مبانی سند تحول بنیادین و بیانیه گام دوم با بهره گیری از ظرفیت ها و کارکردهای وزارت آموزش و پرورش،در راستای تحقق اهداف سازمان نهضت سوادآموزی بیش از پیش همت گمارند.

دستاوردهای بیش از چهار دهه فعالیت سوادآموزی در ارتقای شاخص باسوادی،مصداق روشنی از فرمایش مقام معظّم رهبری ( مدظله العالی) است که فرموده اند" سوادآموزی بر بخش عظیمی از مردم ما حق حیات دارد...".

اینجانب با گرامیداشت یاد شهدای سوادآموزی ، به سهم خود از تلاش همه دست اندرکاران مبارزه با بی سوادی ، سپاسگزاری می نمایم و توفیق روز افزون برای آنان خواهانم.

امیدوارم با رویکردهای ایران قوی و سربلند و با استفاده از بسیج همه ی ظرفیت ها از جمله برنامه های جهادی و نذر خدمت، شاهد ارتقای شاخص باسوادی کشور و تحقق اهداف ترسیمی در اسناد بالا دستی بویژه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار