معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش ملارد:

قرآن الگوی مناسبی برای دانش‌آموزان است

ملارد (پانا) - معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان ملارد، در اختتامیه طرح ۳۳ روزه قرآن پایه سوم ابتدایی بر ضرورت تلاوت قرآن کریم و نقش تربیتی آن بر دانش‌آموزان تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۴۱۴۸۵
لینک کوتاه کپی شد
قرآن الگوی مناسبی برای دانش‌آموزان است

رقیه عبدالمالکی‌ معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش ملارد در اختتامیه طرح ۳۳ روزه قرآن پایه سوم ابتدایی در آموزشگاه مزرعه دخترانه صفادشت گفت: طرح ۳۳ روزه قرآن کریم با زمان‌بندی ۱۹ روز اول، بر اساس برنامه‌ریزی کتاب آموزش قرآن مربوط به کسب مهارت در آموزش قواعد و تشخیص قواعد روخوانی‌کلمات، عبارات و آیات قرآنی و ۱۴ روز دوم مختص به روخوانی قرآن کریم بوده است.

وی ادامه داد: با استفاده از کتاب گویای قرآن کریم و به صورت گروهی روزانه آیاتی از قرآن کریم تلاوت می‌شد و در این قسمت برای تداعی بیشتر در ذهن دانش‌آموزان داستان‌های جالب و کوتاه و مرتبط با آیات، مانند داستان حضرت ابراهیم و نشان دادن فیلم آذر تراش و دیگر داستان های قرآنی، بیان می‌شد.

عبدالمالکی‌افزود: در این طرح با عنایت به اینکه آموزگاران الگوی دانش‌آموزان هستند و با توجه به این اصل و بنا به سفارش رهبر انقلاب بر تلاوت روزانه قرآن‌کریم آموزگاران پایه سوم به همراهی والدین تفاهم دارند که هر روز چند آیه از قرآن‌کریم را تلاوت می‌کنند.

فرشته رمضانلو مدیر آموزشگاه مزرعه دخترانه صفادشت نیز گفت: با هدف تعمیق آموزه‌های قرآنی به وسیله استمرار، روخوانی روزانه‌ کتاب‌آسمانی به صورت حضوری برگزار شد و طی آن دانش‌آموزان ضمن قرائت آیه‌های قرآنی و خواندن سرود و اشعار ویژه از صحبت‌های معلمان و مربیان خود نیز بهره بردند.

وی افزود: در این آموزشگاه ۶۷ نفر از دانش‌آموزان پایه سوم ابتدایی به همراه خانواده‌های خود در طرح ۳۳ روزه قرآن شرکت کردند.

خبرنگار: زهرا عین آبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار