نشست هم اندیشی مسئولان سازمان دانش آموزی استان قم برگزار شد

قم(پانا)- نشست هم‌اندیشی مسئولان سازمان دانش‌آموزی نواحی و مناطق قم پیرامون مباحث عمده تشکیلات دانش آموزی، امروز در سالن شهید سلیمانی اداره کل آموزش‌و‌پرورش استان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۳۹۰۲۵
لینک کوتاه کپی شد
نشست هم اندیشی مسئولان سازمان دانش آموزی استان قم برگزار شد

«رسول ملایی» مدیر سازمان دانش آموزی استان قم طی سخنانی در نشست هم اندیشی مسئولان سازمان، با ارائه آماری از نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان، اظهار داشت: اقدامات خوبی در زمینه جذب مربی پیشتاز و ثبت نام دانش آموزان در تشکیلات پیشتازان با تلاش ها و پیگیری های مسئولان رده های سازمان صورت گرفته که قابل تقدیر است.

وی با اشاره به آمار بالای جذب دانش آموز به تشکیلات پیشتازان در مدارس افزود: مدارسی که بیش از 50 درصد دانش آموزان عضو تشکیلات شده اند، «تمام تشکیلاتی» محسوب می شوند و برنامه های ویژه ای در این مدارس اجرا خواهد شد.

ملایی همچنین برگزاری انتخابات مجلس دانش آموزی و فرایند اجرایی هفتگانه آن را مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: انتخابات مذکور در قالب بسته اجرایی تحولی با شعار «هر دانش آموز یک نقش اجتماعی» برگزار می شود و اعضای مجلس دانش آموزی این امکان را خواهند داشت در پیگیری و حل مشکلات مدرسه، منطقه و استان نقش آفرینی کنند.

مدیر سازمان دانش آموزی استان قم تاکید کرد: برگزاری نشست های دوره ای مجلس دانش آموزی به صورت حضوری و پس از انتخابات بر اساس آیین نامه‌های ابلاغی منوط به مجوز ستاد مقابله با کرونای استان خواهد بود.

ملایی همچنین با اشاره به اعلام رضایت استان از برگزاری مانور زلزله عنوان کرد: مدیریت بحران استان قم طی نامه ای از برگزاری مانور زلزله در مدارس منتخب استان بویژه در دبیرستان امامت اعلام رضایت کرده و جا دارد در همین زمینه از تلاش های تمامی دست اندرکاران برگزاری مانور قدردانی نماییم.

همچنین مدیر خبرگزاری پانا در استان نیز نکاتی را پیرامون اهمیت رسانه و خبر در فرهنگ سازی بویژه در راستای انعکاس رویدادهای آموزش و پرورش، معرفی نخبگان و انتشار مطالب ارزشمند معلمان و دانش آموزان یادآور شد.

برگزاری دوره آموزشی مدرسان و دوره های خبرنگاری با توجه به ابلاغ های ارسالی به نواحی و مناطق، پویش های دانش آموزی، همیار طبیعت، مانور فرزندان روح الله به مناسبت 22 بهمن و ... از دیگر مبحث مطرح شده در نشست هم اندیشی مسئولان سازمان دانش آموزی ادارات نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان قم بود.

در نشست امروز، هر یک از مسئولان حاضر به ارائه دیدگاه های خود و نقاط ضعف و قوت برنامه های پیشنهادی و اجرایی پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار