رئیس روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه‌ساز:

هدف جامعه خیرین مدرسه‌ساز، ساخت آموزش و پرورش مطلوب است

تهران (پانا) - رئیس روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه‌ساز ضمن تأکید بر اینکه آموزش و پرورش نقش کلیدی و اساسی در پیشرفت کشور دارد، گفت آموزش و پرورش موتور تحرک و پویایی جامعه است‌ و هر آنچه هست، برای تحقق این موضوع بکار گرفته‌ شود.

کد مطلب: ۱۲۳۹۰۰۸
لینک کوتاه کپی شد
هدف جامعه خیرین مدرسه‌ساز، ساخت آموزش و پرورش مطلوب است

مهدی نوید ادهم رئیس کمیسیون روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور، در گردهمایی خیرین مدرسه‌ساز عنوان کرد: آموزش و پرورش کشور نشان‌دهنده وضعیت سلامت جامعه در آینده خواهد بود.

نوید ادهم افزود: عناصر مختلفی در شکل‌گیری آموزش و پرورش موفق نقش دارد که یکی از این عناصر فضای فیزیکی مدارس است که خوشبختانه جامعه خیرین در آن درخشیده ‌است و حتی کشورهای خارجی خواهان کسب تجربه از جامعه خیرین مدرسه‌ساز هستند.

وی ادامه داد: لازم است فضایی را فراهم کنیم تا فرهنگ‌دوستان و افراد مجرب بیش از گذشته در صحنه تعلیم و تربیت حضور داشته باشند، ما میدان را فراهم ساختیم و امروزه با وجود مشکلات اقتصادی کشور از طریق مدارس غیردولتی دستاوردهای زیادی بدست آورده‌ایم و تلاش می‌کنیم در امر تحصیل، ارزیابی آموزش و نحوهء آموزش تاثیرگذار باشیم.

نوید ادهم خاطرنشان کرد: خیرین مدرسه‌ساز در موازات مدرسه‌سازی، جریان مدرسه‌یاری را راه‌اندازی کرده‌اند و این جریان به گونه‌ای است که خیرین در مدارس حضور می‌یابند تا توانمندی معلمان و کیفیت آموزشی به حد مطلوب برسد و نیز دانش‌آموزان از نظر روحی و روانی مشکلی نداشته باشند.

خبرنگار دانش‌آموز: اسما بصری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار