رایزنان فرهنگی و ایرانیان مقیم خارج از کشور به صورت برخط فیلم‌های جشنواره رشد را می‌بینند

تهران (پانا) - امکان اکران برخط (آنلاین) و تماشای فیلم‌های پنجاه‌ و یکمین جشنواره فیلم رشد برای ایرانیان مقیم خارج از کشور از طریق رایزنی‌های فرهنگی ایران فراهم شد.

کد مطلب: ۱۲۳۸۸۶۰
لینک کوتاه کپی شد
رایزنان فرهنگی و ایرانیان مقیم خارج از کشور به صورت برخط فیلم‌های جشنواره رشد را می‌بینند

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، طی تعامل صورت گرفته میان سازمان پژوهش و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و اداره کل همکاری های فرهنگی و امور ایرانیان خارج از کشور، این سازمان زمینه بهره‌مندی ایرانیان خارج از کشور از برنامه‌های جشنواره‌ی فیلم رشد و اکران برخط و تماشای فیلم‌ها فراهم شد.

در این خصوص ایرانیان خارج از کشور می توانند از طریق لینک https://roshka.ir/live/roshd به صورت برخط فیلم‌های این دوره از جشنواره را تماشا کنند. پنجاه و یکمین جشنواره فیلم رشد از 20 تا 26 آذر برگزار می شود.

پنجاه‌و‌یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های علمی، آموزشی و تربیتی فیلم رشد در سطح ملی و بین المللی در بخش‌های داستانی بلند، داستانی کوتاه، مستند‌ کوتاه، مستند بلند‌ و پویانمایی با حضور بیش از 105 کشور خارجی و 3155 اثر برگزار می‌‌شود. از این تعداد فیلم 1980 فیلم از کشورهای خارجی و 1175 فیلم ایرانی در بخش‌های بین‌الملل، معلمان، دانشجومعلمان و دانش‌آموزان بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار