معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش اردبیل:

ترویج فرهنگ قرآن، عترت و نماز از اولویت‌های کاری حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی است

اردبیل(پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش اردبیل عنوان کرد ترویج فرهنگ قرآن، عترت و نماز از اولویت‌های کاری حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی این استان است.

کد مطلب: ۱۲۳۸۶۲۵
لینک کوتاه کپی شد
ترویج فرهنگ قرآن، عترت و نماز از اولویت‌های کاری حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی است

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش اردبیل، سید غلامحسن خلیلی موسوی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان درجلسه شورای قرآن، عترت و نماز با محوریت برنامه های هفته قرآن، عترت و نماز گفت: ترویج فرهنگ قرآن، عترت و نماز از اولویت کاری حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی بوده و در رویکرد مصباح الهدی ضمن آشنا کردن دانش آموزان با زندگانی و احادیث گوهربار ائمه اطهار (ع) پرداختن به انتظار و مهدویت از وظایف منتظران در زمان غیبت می باشد.

وی افزود: تبیین انتظار و مهدویت از وظایف ذاتی و مسئولیت سنگین فعلی دست اندرکاران تعلیم و تربیت است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان ادامه داد: ترویج فرهنگ انتظار و مهدویت در زمان غیبت و پاسخ به شبهات وارده از سوی دشمن نیازمند آن است که در هفته قرآن، عترت و نماز با بهره گیری از آیات نورانی قرآن کریم و احادیث گفتمان های تخصصی در مدارس نواحی و مناطق برگزار شود.

در این جلسه وحید سید هاشمی،رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان نیز گفت: بفضل پروردگار متعال کلید شروع مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی و فرهنگیان توسط عوامل اجرایی مدارس و با شرکت دانش آموزان و همکاران فرهنگی در این هفته زده خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار