«پژوهش» سرمایه ارزشمندی است که منجر به دانایی و توانایی می‌شود

تهران (پانا) - به مناسبت هفته پژوهش، معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران پیامی صادر کرده و گفت «پژوهش» سرمایه ارزشمندی است که منجر به دانایی و توانایی می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۳۸۲۸۴
لینک کوتاه کپی شد
«پژوهش» سرمایه ارزشمندی است که منجر به دانایی و توانایی می‌شود

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، متن پیام یوسف بهارلو بدین شرح است؛

به نام خدا

تولید علم و تحقیقات حیات آینده کشور است. مقام معظم رهبری

پژوهش یکی از مهمترین ابزارهای بشر برای نیل به پیشرفت و توسعه همه‌جانبه کشور است. پژوهش سرمایه‌ای ارزشمند است که منجر به دانایی و توانایی می‌شود و کوششی است برای یافتن بهترین راه حل های ممکن در جهت حل مشکلات موجود در عرصه های گوناگون از جمله عرصه خطیر تعلیم و تربیت که رسالت آن در پرورش نسل آینده ساز و پیچیدگی های ماهوی آن در این مسیر نیاز به ابتنا بر علم و دانش و همگامی با پیشرفت های شگرف دنیای کنونی را ضروری می‌کند.

بدون انجام پژوهش امور آموزشی از پویایی و نشاط لازم برخوردار نخواهد بود و در واقع همه آنچه به عنوان پیشرفت علوم در دوره‌های گوناگون تاریخ می‌شناسیم، حاصل تلاش افرادی است که در کار خود رویکردی پژوهشی داشته‌اند و ذهن پرسشگرشان همواره محرکی برای فعالیت‌های پژوهشی آنان بوده است.

هفته پژوهش فرصت مغتنمی است برای تقدیر از تلاش های پژوهشگران عرصه تعلیم و تربیت و تشریح دستاوردها در حوزه پژوهش و فناوری، در سال گذشته با وجود تمامی چالش‌ها، تنگناها و بحران ناشی از تداوم همه‌گیری کرونا، امور پژوهشی و تحقیقاتی در سایه تلاش‌های فرهنگیان و دانش‌آموزان پژوهشگر و پژوهنده استان نه تنها متوقف نگردید بلکه با تبدیل تهدیدها به فرصت شاهد رشد کمی و کیفی در این حوزه بودیم.

بر این اساس اینجانب ضمن تبریک هفته پژوهش و فناوری که به شعار پژوهش مدرسه‌ای، پشتیبان ایران قوی مزین گشته است، صمیمانه از تلاش‌های عالمانه تمامی فرهنگیان و دانش‌آموزان شهرستان‌های تهران در حوزه پژوهش تقدیر کرده و ضمن آرزوی موفقیت برای این عزیزان، توفیقات روزافزون مجموعه را در استمرار تلاش‌های متعهدانه برای تحقق اهداف عالیه نظام تعلیم و تربیت از خداوند متعال خواستارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار